با ارتقاء مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری؛
کد خبر: ۴۱۰۶۱۵
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
0
مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی ارتقا یافت.

سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی تشکیل شد

با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی ارتقا یافت.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، مصوبه ماده واحده مربوطه که در جلسه دهم بهمن ماه ۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده پس از توشیح رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی دبیر شورا به دستگاه‌های مربوطه ایفاد شده است.

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری که از این پس در قالب سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی فعالیت می‌کند با هدف زمینه‌سازی برای افزایش ارتباط علمی، فناوری و نوآوری با دیگر کشور‌ها و همچنین دستیابی به جایگاه مشخص و قابل توجهی از تجارت منطقه‌ای و جهانی محصولات دانش‌بنیان ذیل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری شکل گرفته و با توجه به جایگاه فرابخشی خود، مدیریت هماهنگی کلان فعالیت‌های فناوری، نوآوری در دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط با خارج از کشور، صادرات کالا‌ها و خدمات دانش‌بنیان، عرضه و تقاضای فناوری (انتقال فناوری)، بسترسازی و توسعه دیپلماسی فناوری، گسترش ارتباط و ارائه تسهیلات به متخصصان بین‌المللی ایرانی و غیرایرانی ... را به‌عهده دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: