کد خبر: ۴۱۰۷۷۷
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
0
جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: به دلیل تقارن ماه‌رمضان با عید نوروز ممکن است اقامت افراد در شهرها بیشتر شود، همین موضوع موجب می‌شود نگاه ویژه تری به مساله امنیت داشته باشیم.

سردار رضایی:تمهیدات خاصی در نوروز ۱۴۰۳ برای ایجاد امنیت در نظر گرفته‌ایم

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: امسال هم همانند سال‌های گذشته البته با استفاده از تجارب قبل تمهیدات خاصی را برای ایجاد امنیت در نظر گرفته ایم. بدلیل شرایط متفاوت نسبت به سال‌های قبل سختگیرانه‌تر عمل خواهیم کرد. امسال توفیق آن را داریم که سال نو را با ماه رمضان داشته باشیم، به‌همین دلیل ممکن است تراکم جمعیت و اقامت افراد در سراسر شهر‌ها بیشتر شود، همین موضوع موجب می‌شود نگاه ویژه تری داشته باشیم.

تمهیدات لازم و کافی در روز‌های ماه مبارک رمضان

رضایی در ادامه بیان کرد:قطعا مردم شرایط ماه رمضان را درک خواهند کرد و خارج از عرف جامعه عمل نخواهند کرد، همچنین در سطح شهر به عمد روزه خواری نمی‌کنند.

او تصریح کرد: از جهت دیگر دوستان راهور هم تمهیدات خود را اعمال خواهند کرد و تاثیر بسزایی در امنیت شهری به وجود خواهند آورد. تردد افراد در راستای امنیت و حفظ آرامش چه در تحویل سال و چه در زمان دید و بازدید، همچنین در شب‌های قدر ویژه تحت نظر خواهدبود.

تخلفات جاده‌ها هر ساله بیشتر است

رضایی گفت: آنچه که از سال‌های قبل تجربه شده است مشکلات و تخلفات ویژه بین جاده‌ای است که همیشه معضل می‌شوند. زیرا همیشه سوانح و تخلفات در جاده‌ها بیشترین آمار را دارند. امسال هم بر آورد آن است که مسافرت‌های عتبات مانند قم، مشهد و ... باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای بشود. همچنین در اطراف حرم برای پارک و تردد افراد شرایط کافی پیش بینی شده است. امیدوارم باگفتگو‌هایی که با همکاران در دستگاه‌های مختلف داشتیم سال کم حادثه تری را تجربه کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: