April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
‌می‌توان امور پرداخت را بسادگی، با سرعت و آرامش انجام داد
کد خبر: ۴۱۰۸۸۰
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
0
‌با اپلیکیشن سکه به پرداخت ملت می‌توان معاملات پولی و مالی را بسادگی، با سرعت و آرامش انجام داد.

آرامش و  اطمینان معاملات با سکه به‌پرداخت ملت

در دوره‌ای که انجام امور بسادگی‌ترین روش ممکن صورت می‌گیرد، پیچیده کردن کار‌ها اشتباه بزرگی است. یکی از چالش‌هایی که همه روزه با آن درگیر هستیم، خدمات پولی و مالی است. اما با رویکرد‌هایی که در فضای مجازی و فناوری صورت می‌گیرد، انجام امور مالی، پولی و بانکی با سرعت بهتر و بیشتری انجام می‌شود و کار بجایی رسیده که این امور بسادگی هرچه بیشتر و کمترین مشکل صورت می‌گیرد.

تعدد روش‌های خدماتی

از آنجا که بانک‌های بسیاری در کشور فعالیت می‌کنند، تنوع خدمات رسانی باعث شده تا ابزار‌های متعددی بکار گرفته شود. واقعیت این است که افراد بدلایل گوناگون ناچار هستند با بانک‌های مختلفی همکاری داشته باشند. افراد با هر بنگاه اقتصادی یا شرکتی همکاری می‌کنند، از آن فرد انتظار دارند در بانک طرف قرارداد شرکت حساب باز کند یا بازنشستگان باید در بانک رفاه که متعلق به سازمان تامین اجتماعی است حساب باز کنند. نمونه‌های بسیاری وجود دارد که باعث می‌شود مردم ناچار باشند در بانک‌های مختلف حساب باز کنند و کارت‌های بانکی آن بانک را همراه داشته باشند.

یک کاسه کردن


اما فناوری به کمک مردم آمده و این امکان فراهم شده که بتوان با یک نرم افزار، خدمات بسیاری از بانک‌ها و نقل و انتقالات را انجام داد. یکی از این موارد اپلیکیشن سکه است که به همت شرکت "به پرداخت" ملت فعال شده است. به پرداخت ملت با راه اندازی این اپلیکیشن اعلام کرده دیگر نیازی به خروج از خانه یا محل کار برای کار‌های بانکی نیست، زیرا با نصب اپلیکیشن سکه بر روی گوشی‌های تلفن همراه، می‌توان بسیاری از امور بانکی و پرداختی را انجام داد. همچنین می‌توان در فروشگاه‌های طرف قرارداد با سکه، مبلغ مورد نظر را با تلفن همراه خود پرداخت کرد.

سکه جایگزین کیف پول

تمامی کسانی که اپلیکیشن سکه را نصب کرده اند، به این نتیجه رسیده اند که سکه جایگزین مطمئنی برای کیف پول است. چرا که اگر خرید کرده‌اید، اما کارت بانکی یا پول نقد برای پرداخت همراه ندارید؟ به راحتی با سرویس‌های جدید سکه می‌توان مبلغ را پرداخت کرد. همچنین پرداخت قبوض خدماتی نیز امکان پذیر است.

 

بیشتر بخوانید:

بازار‌های مالی در قرق به‌پرداخت ملت

آگاهی از قبض تلفن همراه

بیشترین فعالیت به وسیله تلفن همراه صورت می‌گیرد که در بسیاری موارد نسبت به آن آگاهی نداریم و نگران یک طرفه شدن سیمکارت در شرایط حساس هستیم. در حالی که با اپلیکیشن سکه می‌توان آن را استعلام و پرداخت کرد. همچنین برای شارژ سریع سیم‌کارت یا خرید بسته اینترنت می‌توان از ظرفیت سکه استفاده کرد.

پرداخت با NFC

مدتهاست پرداخت پول نقد حتی برای خرید مبالغ جزیی با کارت صورت می‌گیرد، اما برای این مهم نیاز به همراه کارت بانکی است و چنانچه کارت را فراموش کرده باشید، با چالش نداشتن پول نقد و کارت رو به رو می‌شود. البته دریافت روش جدید خرید از کارتخوان‌های فروشگاهی NFC به پرداخت ملت بدون همراه داشتن کارت صورت می‌گیرد. روش‌های جدید پرداخت شامل پرداخت با NFC و بارکد دوبعدی QR۲، امکان ذخیره‌سازی امن شماره کارت‌های بانکی، امکان اسکن بارکد روی قبوض برای پرداخت سریع‌تر است.

تاریخچه تراکنش‌ها

در بسیاری از موارد کاربران نیاز دارند بدانند چه کالایی از کجا به چه قیمتی خریداری کرده اند که برای این مهم باید به بانک مراجعه و گردش مالی بگیرند، در حالی که امکان مشاهده و بررسی تاریخچه تراکنش‌های انجام شده با سامانه کیف همراه سکه وجود دارد.

امتیاز گیری

به پرداخت برای کسانی که از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند، جذابیت‌هایی ایجاد کرده به نوعی که با هر تراکنشی که در اپلیکیشن سکه انجام می‌شود، به افراد امتیاز تعلق می‌گیرد که اعداد جالبی است. با هر پرداخت ۲۰ شانس سکه، خرید شارژ معادل ۱ درصد مبلغ شارژ تا سقف ۵۰ شانس سکه، کارت به کارت ۱۰ شانس سکه، پرداخت قبض ۲۰ شانس سکه، خرید شارژ اینترنت معادل ۱ درصد مبلغ شارژ تا سقف ۵۰ شانس سکه، خرید بلیت رجا ۲۰ شانس سکه، دعوت از دوستان ۱۰۰۰ شانس سکه، تکمیل پروفایل ۱۰۰ شانس سکه، شارژ کیف پول به ازای هر ۱۰ هزار تومان ۲۰ شانس سکه تعلق می‌گیرد. اعدادی که نشان می‌دهد هر فرد با توجه به مبلغ و اموری که در اپلیکیشن سکه انجام می‌دهد، تا چه اندازه مورد تکریم قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: