April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۰۰۷
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
بهرام عین اللهی به منظور بازدید از مجموعه اقدامات و آمادگی‌های طرح سلامت نوروزی از واحد ارتباطات مردمی اورژانس استان تهران بازدید کرد.

وزیر بهداشت از واحد‌های ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران بازدید کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بازدید از مجموعه اقدامات و آمادگی‌های طرح سلامت نوروزی که از ٢٤ اسفندماه آغاز شده است، از واحد ارتباطات مردمی اورژانس استان تهران بازدید کرد.

به گزارش وبدا، بهرام عین اللهی، صبح امروز ٢٧ اسفندماه ۱۴۰۲، با حضور در سازمان اورژانس کشور، از واحد ارتباطات مردمی مرکز اورژانس استان تهران بازدید و از خدمات پرسنل این مرکز با اهدای شاخه گُل تقدیر کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین در این بازدید با پرسنل اورژانس گفتگو و در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

عین اللهی در این بازدید همچنین از طریق واحد ارتباطات مردمی سازمان اورژانس تهران، عید نوروز را به پایگاه‌های اورژانس کشور تبریک گفت.

همچنین در این بازدید، سازمان‌های ذی ربط از جمله سازمان انتقال خون، سازمان بیمه سلامت و معاونت درمان نیز که در طرح سلامت نوروزی حضور دارند، گزارش اقدامات خود را از سراسر کشور به صورت مجازی به وزیر بهداشت ارائه کردند؛ جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور و محمد اسماعیل توکلی، رئیس مرکز اورژانس استان تهران نیز گزارش و اقدامات خود را در طرح سلامت نوروزی ارائه کردند.

گفتنی است، در این بازدید یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و پدرام پاک آیین، دستیار رسانه‌ای وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: