کد خبر: ۴۱۱۰۳۰
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
0
رئیس پلیس آگاهی فراجا از آمادگی این پلیس در تأمین نظم و امنیت شهروندان در تعطیلات نوروز خبر داد.

تشدید اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با سرقت در ایام تعطیلات

سردار محمد قنبری ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به تشریح عملکرد پلیس آگاهی در تأمین نظم و امنیت شهروندان در روز‌های پایانی سال و تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: کارآگاهان این پلیس همزمان با ایام نوروز در آماده‌باش می‌باشند که با به‌کارگیری توان تخصصی و علمی، کشف به موقع جرایم، مقابله با مجرمان حرفه‌ای و … به انجام وظیفه می‌پردازند.

وی با اشاره به افزایش فعالیت مراکز خرید نوروزی و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و… در روز‌های پایانی سال و حضور مردم در این مناطق افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی به منظور تأمین امنیت و آرامش شهروندان و همچنین جلوگیری از جیب بری و کیف‌قاپی در این مراکز به صورت محسوس و غیر محسوس حضوری فعال دارند.

این مقام ارشد انتظامی به پوشش و حضور مأموران در نقاط جرم خیز و اشراف آن در راستای ناامن کردن محیط برای مجرمان اشاره کرد و گفت: در نیمه پایانی اسفند ماه با اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با سارقان و تقویت گشت‌های هدفمند به منظور مهار جرایم اقداماتی انجام شده و همچنان ادامه دارد.

وی رسیدگی سریع به جرایم مهم را از دیگر اولویت‌های نوروز برشمرد و گفت: برای مقابله با سرقت وسائط نقلیه و داخل خودرو در ایام خرید و مسافرت مردم، در این ایام اقدامات لازم صورت گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا به تقویت واحد‌های گشتی و تشدید حفاظت از اماکن و منازل خالی از سکنه و کشف خودرو‌های مسروقه در این ایام اشاره و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌های لازم جهت فعالیت واحد‌های گشتی (خودرویی و موتوری) در سطح شهر‌ها و مراکز پر تردد انجام شده است.

سردار قنبری عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم جهت اعزام تیم‌های بررسی صحنه جرم و DVI به مأموریت‌های محوله احتمالی به عمل آمده است.

وی همچنین گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی کلیه نقاط آلوده و جرم خیز، پاتوق‌ها، هتل‌ها، پایانه‌ها، مراکز خرید و فروش اموال و وسائط نقلیه و … را گشت زنی و فعالیت مجرمان و سارقان را با جدیت پیگیری می‌کنند.

این مقام انتظامی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رضایت شهروندان در طول اجرای مأموریت گفت: به کلیه کارکنان ابلاغ شده برای ارائه خدمات با سعه‌صدر با مسافران نوروزی که مورد ظلم و یا اموال آن‌ها به سرقت رفته برخورد کنند.

سردار قنبری در پایان گفت: "قرارگاه نوروزی عمار" برای خدمت رسانی مطلوب و همچنین افزایش امنیت مردم راه اندازی شده که امید است با همکاری و تعامل خوب شهروندان و سایر دستگاه‌ها سالی مطلوب همراه با کاهش وقوعات بیش از گذشته باشیم.

منبع: مهر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: