کد خبر: ۴۱۱۰۴۴
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
بیمه دی طی تعطیلات سال نو نیز خدمت‌دهی به مشتریان و بیمه‌شدگان را دستور کار داشته و در راستای تکریم ایشان علاوه بر پاسخگویی ۲۴ ساعته با سرشماره ۱۶۷۱، کارشناسان این شرکت در شعب تهران و سراسر کشور، مشغول خدمات‌رسانی به هموطنان ارجمند خواهند بود.

تداوم خدمت‌رسانی و پاسخگویی بیمه دی در نوروز ۱۴۰۳

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ این شرکت ضمن تبریک سال جدید و با توجه به تغییر ساعت کاری همکاران شعب، طی اطلاعیه‌ای ارائه‌ی خدمات به مشتریان و بیمه‌شدگان محترم در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ را به استحضار عموم می‌رساند.

بنا بر این اطلاعیه، شعب بیمه دی ٢٩ اسفندماه ۱۴۰۲ و اول، چهارم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ٩ تا ۱۳ در خدمت ملت شریف ایران خواهند بود.

همچنین این شعب، در روز‌های پنجشنبه دوم و نهم فروردین‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ آماده ارائه‌ی خدمات به مشتریان محترم خواهند بود.

بر اساس این اطلاعیه، روز شنبه ۱۱ فروردین‌ماه نیز هموطنان محترم می‌توانند از ساعت ٩ تا ۱۳ جهت دریافت خدمات به شعب بیمه دی مراجعه نمایند.

گفتنی است در یکشنبه ۱۲ فروردین ماه نیز همکاران بیمه دی از ساعت ۹ تا ١٢ در محل خدمت خود حضور خواهند یافت.

همچنین سامانه پاسخگویی ۱۶۷۱ به صورت ۲۴ ساعته در دسترس بیمه شدگان محترم خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: