کد خبر: ۴۱۱۱۸۰
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
0
ناهید امیریان در ویژه برنامه نوروزی «آی نسیم سحری عید شد» شبکه نسیم اعلام کرد که حامد بهداد و فرزاد حسنی به انجمن گویندگان پیوستند و کارت دائمی دریافت کردند.

حامد بهداد و فرزاد حسنی به انجمن گویندگان پیوستند

حامد بهداد، بازیگر سینما و تلویزیون در ویژه برنامه نوروزی «آی نسیم سحری عید شد» شبکه نسیم گفت: حالا که بهار در حال آمدن است و گرچه همه روز‌ها و لحظه‌ها زیبا است، اما امیدوارم این بهار، این رستاخیزِ مجدد همه ما را نو کند. تحمل و صبر ما را بر سختی‌ها بیشتر کند. برکت پروردگار را که بر جانِ همه ما ریخته، بیشتر کند. این بهار زیبایی روح به ما بدهد. زیبایی جان بدهد. من در همین ثانیه حسرتی ندارم. همه چیز را مثبت و خیر می‌بینم. برای این وطن، این کشورِ زیبا و ایرانیان طلب رزق، روزی و برکت دارم. چیزی در این لحظه نیست، که جز این بخواهم. همه چیز نور و خداوند است.

منوچهر والی‌زاده، دوبلور پیشکسوت، زندگی را هنگامه فریاد‌ها دانست و گفت: زندگی سرگذشت برگذشت یاد‌ها است. در کنار اساتید دوبلور از ایرج ناظریان یادی می‌کنم. یکی از صدا‌هایی که بی‌نظیر بود و نظیرش پیدا نشده است. خدا ایشان را رحمت کند. ما هم تا آنجایی که وظیفه داریم و در توانمان هست، به دوبله ادامه خواهیم داد.

ناهید امیریان، دوبلور پیشکسوت هم با اعلام این خبر که از اینکه آقایان حامد بهداد و فرزاد حسنی به انجمن گویندگان پیوستند و کارت دائمی دریافت می‌کنند خیلی خوشحالم، گفت: آرزوی خیر و برکت و سلامتی برای همه ملت ایران دارم. از خدا می‌خواهم برکت در تک تک خانه‌ها باشد.

حامد بهداد در بخش دیگری از گفت‌وگوی صمیمانه‌اش با فرزاد حسنی درباره صحبت‌هایش که به دل مردم می‌نشیند، گفت: اگر با الفاظ بازی کردم و چیزی گفتم، مردم لطف کردند که مرا پذیرفتند و به خانه و قلبشان حتی برای یک ثانیه راه دادند، دستشان را می‌بوسم و ازشان تشکر می‌کنم. آدم از مردم یاد می‌گیرد، بین مردم زندگی می‌کند و به صورت امانت حرف‌های آن‌ها را در نقش‌ها بازی می‌کند و ما همان حرف‌ها را در مصاحبه‌ها تحویل مردم می‌دهیم. بقیه صحبت‌ها هم لفاظی و ریاکاری است.

بازیگر سریال «سرگیجه» در پاسخ به تعریفی ادامه داد: ممنونم که حرف‌های قشنگ به من می‌زنی و این حرف‌ها شامل خودت هم می‌شود. بجز استعداد خیلی زحمت کشیدی، خیلی ماندی و فراز و نشیب‌ها را طی کردی. من برای تو و کسانی که در راه درستی قدم برداشتند، دعا می‌کنم و این دعا را برای خودم هم می‌خواهم.

این بازیگر در پاسخ به صحبت‌های حسنی مبنی بر اینکه سال‌های سال به عنوان یک بازیگر شورشی که نقش بازی می‌کرد، قبولت داشتم؛ تا اینکه به جایی رسیدی که آن شورش‌ها و پرسه زدن‌ها صفر شد و در «قصر شیرین» وزنه‌ای را به زمین گذاشتی، من حامد بهداد را از «قصر شیرین» به این‌ور حتی در روابط شخصی‌اش عمقی می‌بینم، گفت: این صقل از قصه، کارگردان، فیلمساز، محیط و موقعیت نشات می‌گیرد. ممکن است ما هم بعضی از رفتار‌های دیگران را بپسندیم و بخواهیم از آن‌ها الگو برداریم. امیدوارم رشد شامل حالم شده باشد و هر چقدر اندک خدا به آن برکت دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: