کد خبر: ۴۱۱۳۲۹
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰
0
رئیس پلیس راهور فراجا از افزایش ۴ الی ۵ برابری جرایم تخلفات جاده ای در عید نوروز و سال جدید خبر داد.

افزایش ۴ الی ۵ برابری جرایم رانندگی در سال جدید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:تفاوت نوروز امسال با سال‌های گذشته تقارن با ماه مبارک رمضان است که این تقارن باعث می‌شود یک مقدار الگو سفر تغییر کند. ما باید براساس الگو‌های جدید عمل کنیم. پیش بینی ما این است که تردد‌های بعد از ساعت افطار افزایش پیدا خواهد کرد لذا می‌طلب که همکاران در همه نقاط کشور پوشش مناسب ترافیکی را داشته باشند.

او گفت: تحلیل داده‌ها به ما می‌گوید که عمده تصادفات بین ساعت ۱۶ تا ۲۲ است. به همین دلیل هم از جهت افزایش تصادفات در این ساعات هم تغییر الگوی سفر به هر حال برنامه ریزی‌ها می‌بایستی متناسب با وضعیت روز باشد که امیدوار هستیم با همکاری همه مردم شاهد یک عید کم حادثه باشیم.

سردار حسینی تصریح کرد:حتما همه هم و غم ما این است که تا حد توان بتوانیم در خدمت مردم باشیم که شرایط مناسب تری را برای ترددهایشان ایجاد کنیم. ولی یک نکته مهم وجود دارد آن هم خط قرمز‌هایی است که ابلاغ شده اند. طبق این خط قرمز‌ها همکاران ما موظف هستند برخورد جدی و مناسب در شرایط حادثه خیز داشته باشند. شرایطی مانند سرعت و سبقت غیر مجاز٬ عدم حق تقدم به موقع اقدام کنند.

او گفت:تمام مردم باید قوانین را به خوبی رعایت کنند تا موجب بر هم زدن آرامش هموطنان خود نشوند. ما نمی‌توانیم هر چیزی را فدای سلامت کنیم به همین دلیل سختگیرانه عمل خواهیم کرد. شاید در بین سفر‌ها مردم از جرایم پلیس مکدر شوند، اما باید بدانید ما چاره‌ای نداریم برای این که بتوانیم نظم را بر تردد‌های کشوری حاکم کنیم. کام خود و مردم را با بی احتیاطی تلخ نکنیم. در صورت دو تخلف همزمان وسیله نقلیه به پارکینگ فرستاده می‌شود پس در صورت مرتکب شدن در این ایام حتما این موضوع اعمال خواهد شد. البته ناگفته نماند جرایم در سال جدید طبق تخلفات افزایش ۴ الی ۵ برابری خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: