کد خبر: ۴۱۱۳۶۰
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
0
مقامات و شرکت‌های مخابراتی آمریکا خودشان را برای وقفه احتمالی در ارائه خدمات تلفن همراه به دلیل کسوف کامل خورشید در اوایل ماه آوریل آماده خواهند کرد.

خورشیدگرفتگی خدمات ارتباطی در آمریکا را مختل خواهد کرد

روز هشتم آوریل، کسوف کامل خورشید در ایالات متحده آمریکا رخ خواهد داد که مسیر کامل آن در بخش‌هایی از تگزاس، اوهایو و آرکنسا (آرکانزاس) قابل مشاهده خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود حدود یک میلیون نفر به تگزاس، ۵۰۰ هزار نفر به اوهایو و ۴۰۰ هزار نفر به آرکانزاس سفر کنند تا این رویداد نادر را تماشا کنند.

مقامات ایالتی و شرکت‌های مخابراتی نگران افزایش چشمگیر تقاضا برای خدمات تلفن همراه در این مناطق هستند که می‌تواند منجر به کندی یا قطعی خدمات شود.

ربکا اونز، مدیر اداره مدیریت اضطراری در شهرستان ریچلند اوهایو، هشدار داد: دسترسی به خدمات تلفن همراه بسیار ضعیف خواهد بود و مشکلات ارتباطی زیادی وجود خواهد داشت.

در پاسخ، شرکت‌های مخابراتی اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام داده‌اند. T-Mobile اعلام کرد که تیم‌های اضطراری آن با مقامات ایالتی و محلی همکاری می‌کنند تا در صورت نیاز برای تجمعات بزرگ پشتیبانی اضافی فراهم شود. این شرکت همچنین در حال نصب سایت‌های سلولی موقت در مناطق پرتردد است.

Verizon نیز قصد دارد یک دکل موقت تلفن همراه برای پوشش رویداد در شهر‌های کوچک اوهایو که انتظار می‌رود ۲۵۰ هزار بازدیدکننده داشته باشد، برپا کند.

احتمالا افزایش ترافیک شبکه در طول کسوف باعث اختلال در خدمات صوتی و پیامک شود.

AT&T در کسوف سال ۲۰۱۷ افزایش ۴۰ درصدی در پیامک و ۱۵ درصدی در تماس‌های صوتی را تجربه کرد.

منبع: سیتنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: