جانشین پلیس راهور تهران بزرگ:
کد خبر: ۴۱۱۴۰۶
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
0
سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی گفت: تسریع در رفت و آمد شهروندان به مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) از اهداف پلیس راهور تهران بزرگ است.

در حاشیه معابر استادیوم آزادی توقف نکنید

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به برگزاری مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) در شهر تهران و همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، امروز در ورزشگاه آزادی، پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی جهت تسریع در رفت و آمد شهروندان به مراسم با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط در نظر گرفته است.

سرهنگ بهرام آبادی ادامه داد: در این مراسم علاوه بر پارکینگ‌هایی که در ضلع شرق و غرب استادیوم آزادی وجود دارد پارکینگ‌های دیگر نیز در سمت‌های شمال، شرق و غرب ورزشگاه پیش بینی شده است که شهروندان بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک و در مراسم حضور پیدا نمایند.

او گفت: همچنین شهروندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند از متروی ورزشگاه آزادی نیز جهت حضور در این مراسم استفاده نمایند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان بیان کرد: با توجه به اینکه پارکینگ‌های متعددی که در اطراف ورزشگاه پیش بینی شده است و همچنین حمل و نقل عمومی که از پارکینگ‌ها به محدوده استادیوم آزادی مهیا گردیده است لذا از شهروندان می‌خواهیم که وسیله نقلیه خود را در سطح و حاشیه معابر ورزشگاه آزادی پارک نکرده و در هنگام اتمام مراسم نیز از عجله و شتاب بپرهیزند و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در مراسم داشته باشند.

سرهنگ بهرام آبادی گفت: همچنین بمنظور کاهش ترافیک در این محدوده سایر رانندگان می‌توانند از مسیر‌های جایگزین همچون آزادراه شهید فهمیده، بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید لشگری جهت تردد استفاده نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: