کد خبر: ۴۱۱۴۴۱
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
0
رژیم صهیونیستی به حملات وحشیانه خود به نوار غزه همچنان ادامه می‌دهد که بر اثر آن شماری دیگر از فلسطینیان از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیدند.

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه

رژیم صهیونیستی روز (سه‌شنبه) نیز به حملات وحشیانه خود به نوار غزه ادامه داد که بر اثر آن شماری دیگر از فلسطینیان از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیدند.

به گزارش امروز سه‌شنبه شبکه المیادین، در بمباران منزلی در منطقه «مصبح» در شمال شهر رفح در جنوب غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، ۱۵ فلسطینی از جمله چند زن و کودک به شهادت رسیدند. همچنین در جریان این حمله ددمنشانه شماری نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شهرک «بیت حانون» در شمال غزه را گلوله باران کرد. «بیت لاهیا» در شمال باریکه غزه نیز از توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بمباران شد.

منابع فلسطینی اعلام کردند که یک منزل در منطقه «برکه الوز» در اردوگاه المغازی در مرکز غزه نیز از سوی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر مرکز حقوق بشری اروپا -مدیترانه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از بیماران و مجروحان در داخل مجتمع درمانی شفا به عنوان سپر انسانی در جریان یورش خود به این مرکز درمانی استفاده کرده است.

حملات رژیم صهیونیستی به غزه در حالی انجام می‌شود که قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه، سرانجام پس از نزدیک به ۶ ماه جنگ در غزه روز دوشنبه به وقت محلی، ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر با ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید که برقراری آتش‌بس فوری در غزه در ماه رمضان را خواستار شده است تا این امر به آتش‌بس پایدار منجر شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: