کد خبر: ۴۱۱۴۶۴
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
0
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از اشتغال‌زایی بیش از هزار و ۵۰۰ نفری در این منطقه عظیم اقتصادی در سال گذشته خبر داد.

تحقق اشتغال‌زایی با تمرکز بر ظرفیت‌های موجود در منطقه اقتصادی خلیج فارس

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا پیرحسینلو ضمن تبریک مجدد فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت، با اشاره به این که دولت، دغدغه معیشت و امنیت شغلی کارگران را دارد و از سویی تلاش می‌کند تا فرصت‌های شغلی جدید ایجاد شود، گفت: ما نیز به سهم خود طرح‌های توسعه‌ای بسیاری را در دست اقدام داریم و زیرساخت‌ها نیز برای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تقویت خواهد شد و امیدواریم زمینه برای سرعت گرفتن اشتغال‌زایی فراهم شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در ادامه اشتغال‌زایی را میوه‌ی تولید و جذب سرمایه‌گذار را کلیدی برای دستیابی به این هدف خواند و افزود: در سال ۱۴۰۲ توانستیم ۱۵۳۳ نفر اشتغال‌زایی داشته باشیم که ۳۳ نفر بیشتر از شاخص تعهدی سالانه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس بود و این مسئله پویایی و رونق این منطقه عظیم صنعتی را نشان می‌دهد.

وی تعداد افراد شاغل در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس را ۱۴ هزار و ۴۸ نفر عنوان کرد و گفت: از استخدام‌های امسال ۱۲۰۱ نفر بومی بودند که موید جذب ۸۳ درصدی بومیان و توجه به ظرفیت‌های موجود در هرمزگان است.

پیرحسینلو در خصوص نحوه‌ی استخدام این نیرو‌ها نیز گفت: اکثر این نیرو‌ها از طریق سایت مدیریت کار و خدمات اشتغال مجموعه و در شرکت‌های مستقر به کارگیری شدند.

وی در پایان ضمن بیان این که در ماه‌های اخیر، خوشبختانه شاهد سرعت گرفتن فرایند کار و تلاش در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس بوده‌ایم، اضافه کرد: از تمام ظرفیت‌ها در راستای افزایش شاخص‌های تولید و اشتغال در سال پیش رو استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: