April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۵۴۹
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
0
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم خبر داد: بررسی‌های آماری نشان از افزایش ماندگاری میهمانان و گردشگران نوروز 1403 جزیره جهانی قشم در مقایسه با نوروز سال گذشته دارد.

تردد میهمانان جزیره قشم از مرز یک میلیون نفر فراتر رفت

ادریس راموز، قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان نهمین روز فروردین امسال، ۶۴۲ هزار و ۵۸۰ گردشگر وارد جزیره قشم شدند و همزمان ۳۸۷ هزار و ۴۳۶ نفر هم این جزیره زیبا را ترک کردند.

وی ادامه داد: آمار سال گذشته در مدت زمان مشابه نشان از ورود ۶۴۲ هزار و ۶۲۷ نفر به قشم دارد، اما میزان خروج آنان با رقم ۵۵۱ هزار و ۵۸۰ نفر، نشانگر علاقمندی حدود ۳۰ درصدی گردشگران برای ماندگاری بیشتر در این جزیره جهانی دارد.

**تردد میهمانان جزیره از مرز یک میلیون نفر فراتر رفت
به گفته قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، در بازه زمانی یاد شده ۶۴۲ هزار و ۵۸۰ میهمان از سه مسیر زمینی (پل به لافت با ۵۱۲ هزار و ۹۰۸ نفر)، دریایی (بندر شهید حقانی به شهید ذاکری با ۱۰۸ هزار و ۱۶ نفر)، و هوایی (فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم با ۲۱ هزار و ۶۵۶ نفر)، وارد این جزیره شدند.

وی یادآور شد: در این مدت همچنین ۳۸۷ هزار و ۴۳۶ نفر از گردشگران از سه مسیر یاد شده جزیره قشم را ترک کردند که جمع تردد میهمانان در نوروز امسال به یک میلیون و ۳۰ هزار و ۱۵ نفر رسیده است.

یادآور می‌شود جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با ظرفیت‌های کم‌نظیر و طبیعی عالم خلقت در جنوب ایران قرار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: