April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۵۸۷
۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
0
معاون رییس جمهور در پیامی به مناسبت روز جمهوری اسلامی گفت: آوازه ظفرمندی‌ها و موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مرز‌های جغرافیایی مرئی و نامرئی جهان را درنوردیده است.

آوازه موفقیت‌های «جمهوری اسلامی» مرز‌های جغرافیایی مرئی و نامرئی جهان را درنوردیده است

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه - معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی به مناسبت روز جمهوری اسلامی آورده است:

«روز جمهوری اسلامی جزء مهم‌ترین و پر برکت‌ترین روز‌های تاریخ ماست.
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

روز جمهوری اسلامی روزی است که با حضور آگاهانه و متعهدانه ملّت همیشه در صحنه، اولین انتخابات آزاد تاریخ کشور عزیزمان برگزار و با تکلیف مردم با بصیرت و ولایتمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آراء قاطع بیش از ۹۸ درصد حیات پربرکت خویش را آغاز نمود و رسما طومار ننگین ظلم و استبداد و جنایات بی‌بدیل پادشاهی در هم پیچیده شد و ملّت انقلابی ایران جلوه‌ای واقعی از مردم‌سالاری دینی را برای‏ جهانیان به منصه ظهور گذاشت، به گونه‌ای که این پدیده بی‌بدیل حیرت دوست و دشمن را برانگیخت.

به حول و قوه الهی و برغم اجرای توطئه‌های گوناگون در طول این سال‌ها، آوازه ظفرمندی‌ها و موفقیت‌های این نظام مقدس، بر پایه خواست مردم شریف و بصیر و رهبری‌های داعیانه امامین انقلاب، مرز‌های مرئی و نامرئی جغرافیایی را در نوردیده و به الگویی رهایی‌بخش برای ملّت‌های تحت ستم نظام سلطه جهانی تبدیل گردیده است.

فرا رسیدن سالروز پر افتخار استقرار جمهوری اسلامی ایران را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‏ خامنه‌ای (حفظه‌الله) و آحاد ملّت مقاوم، بصیر و فهیم ایران اسلامی صمیمانه شادباش می‌گویم و به روح پاک و مطهر امام راحل (ره) و شهدای والامقام درود می‌فرستیم. ان‌شاءالله که با پیروزی محور مقاومت و بالاخص غزه مقتدر پرچم پرافتخار به دست رهبر فرزانه انقلاب به صاحب اصلی نظام، آقا امام زمان (عج) تقدیم گردد. به امید ظهور»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: