April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
بازدید 836 هزارنفر از اماکن گردشگری قشم؛
کد خبر: ۴۱۱۷۹۰
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
0
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم خبر داد: 455 پرواز ورودی و خروجی داخلی و خارجی از 25 اسفند 1402 تا 13 فروردین 1403 در این فرودگاه انجام شد.

455 پرواز نوروزی در فرودگاه قشم به ثبت رسید

رجبی، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم گفت: از این تعداد پرواز‌های انجام شده، ۳۹۲ پرواز داخلی و ۶۳ پرواز خارجی بوده است.

وی ادامه داد: در مدت یادشده در مجموع ۲۷ هزار و ۱۵۵ مسافر شامل ۲۵ هزار و ۳۲۱ مسافر داخلی و یکهزار و ۱۸۳۴ مسافر خارجی اعزام و پذیرش شدند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم توضیح داد: در ایام تعطیلات نوروزی (۱۷ روز) در مجموع ۲۵ هزار و ۶۸۸ مسافر شامل ۲۳ هزار و ۴۶۰ مسافر پرواز‌های داخلی و ۲ هزار و ۳۲۸ مسافر پرواز‌های خارجی به وسیله هواپیما از این فرودگاه خارج شده اند.

رجبی اضافه کرد: در این مدت در مجموع ۵۲ هزار و ۸۵۰ مسافر و گردشگر نوروزی شامل ۴۸ هزار و ۷۸۸ مسافر پرواز‌های داخلی و چهار هزار و ۶۲ مسافر پرواز‌های خارجی از خدمات پروازی این فرودگاه بهره‌مند شدند.

وی خاطر نشان کرد: پر ترافیک‌ترین روز این فرودگاه در تعطیلات نوروزی روز پنجم فروردین بوده است که ۲۶ پرواز ورودی و خروجی در این روز انجام و سه هزار و ۵۵۸ مسافر نیز جابجا شدند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم یادآور شد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده در فرودگاه قشم، تاخیر غیر معمول و یا لغو پرواز در ایام تعطیلات نوروزی نداشتیم و اگر تاخیری هم بوده بخاطر تاخیر در ورود از مبدا بوده است.

براساس این گزارش؛ رئیس کمیته گردشگری و اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم نیز گفت: از ۲۵ اسفند گذشته تا ۱۳ فروردین امسال ۸۳۶ هزار و ۴۵۵ مورد بازدید از اماکن گردشگری این جزیره زیبا به ثبت رسیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: