May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۲۰۳۱
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰
0
سخنگوی قوه قضاییه گفت: برای ۲ دستگاه مسئول در خصوص آبگرفتگی‌های اخیر اهواز پرونده ای تشکیل شده است.

تشکیل دو پرونده قضایی درباره آبگرفتگی‌های اخیر اهواز/ آخرین وضعیت پرونده «سالار آقاخانی»

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری ضمن تشکر از حضور خوب و صمیمانه مدیران رسانه‌ها در جلسه با رییس قوه قضاییه درباره برنامه قوه قضاییه در خصوص تحقق شعار سال، گفت: رهبری معظم انقلاب از ما مسئولان انتظار عمل کردن به شعار‌ها را دارند.

وی گفت: تلف کردن زمان پیرامون ابعاد تئوریک شعار‌ها راه رسیدن به ابعاد آن را دشوار می‌سازد و به میدان کشاندن ظرفیت‌های عظیم مردمی در میدان اقتصاد و تولید نیازمند مانع زدایی از حضور و مشارکت مردمی است لذا رفع موانع تولید برای مردم از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

ستایشی افزود: قوه قضاییه خود را از مخاطبان اصلی موضوع دانسته است و معتقدیم که همراهی قوا بر اجرای منویات رهبری شرط اصلی این راه است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در موضوع عفو مورد نظر رهبری اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اقداماتی را در هفته گذشته از ناحیه رژیم منحوس صهیونیستی شاهد بودیم و خدوم‌ترین فرماندهان کشور را در قاعده مندترین محیط بین المللی ترور کردند و این تروریست‌های شرور با ترور فرماندهان کشور در غزه و لبنان و یمن و ... دست به اعمال ننگینی زدند، اما وعده الهی و آزادی قدس شریف امروز بیش از پیش نزدیک شده و روز موعود جهانی بدون اسرائیل تحقق یافتنی‌تر شده است.

وی گفت: پیگیری‌های حقوقی و قانونی با هدف رسواسازی این چهره فساد باید همزمان در ابعاد بین المللی دنبال شود و این رژیم نشان داده که هیچ قاعده و قانون را به رسمیت نشناخته و آبرویزی بین المللی برای خود ترتیب داده است.

آخرین وضعیت پرونده سالار آقاخانی

ستایشی درخصوص آخرین وضعیت پرونده سالار آقاخانی در پرونده فساد ارزی گفت: سالار آقاخانی به اتهام مشارکت در قاچاق ارز و پرداخت رشوه به تحمل سه سال حبس تعزیری و ضبط اموال ناشی از جرم محکوم شده است. این پرونده در دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی و اجرای احکام است و در شرف عملیات اجرایی حکم صادره است.

وی درباره واکنش قوه قضاییه از باب حقوق عامه در خصوص مشکل آبگرفتگی‌های اخیر اهواز در پاسخ به سئوال باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دو پرونده برای دو دستگاه مسئول و ذی‌مدخل تشکیل شده و در شعبه ۱۰ بازپرسی دادسرای انقلاب اهواز مطرح رسیدگی است و هر دو پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: