کد خبر: ۴۱۲۴۲۸
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
0
طرح خدمات و امداد نوروزی 1403 گروه خودروسازی سایپا با رضایت بیش از 90 درصدی مشتریان به پایان رسید.

رضایت بیش از 90 درصدی مشتریان از طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا

طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا که با محوریت شرکت سایپایدک و امداد خودرو سایپا از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه برگزار شد، رضایت ۹۱.۲ درصدی مشتریان از خدمات امدادی و رضایت ۹۳.۵۶ درصدی مشتریان از خدمات خودرو در محل را در پی داشت.

علاوه بر این پاسخگویی ۹۹.۷ درصدی به مشتریان درخواست کننده خدمات امدادی و خدمات خودرو در محل مشتری نیز از دیگر دستاورد‌های مهم اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا در سال جاری بوده است.

بر اساس این گزارش، با توجه به پیش بینی‌های انجام شده و دریافت نیاز نمایندگی‌ها در طرح امداد نوروزی سال جاری ۹۰ درصد خودرو‌های پذیرش شده به موقع تامین قطعه و در همان روز ترخیص شده اند.

لازم به ذکر است در این طرح، ۴۵۴ نمایندگی و ۵۴۷ واحد خدمت رسان سیار و مستقر در ایام تعطیلات نوروزی به ارائه خدمات به مشتریان پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: