May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۳۱۱۴
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: ما امسال حوزه تکمیل زیرساخت‌ها را هدف‌گذاری کردیم؛ همانطور که می‌دانید یکی از پیش زمینه‌های سرمایه‌گذاری، فراهم کردن زیرساخت‌های توسعه و سرمایه‌گذاری است.

فراهم کردن زیرساخت‌ها برای حضور سرمایه‌گذاران در منطقه آزاد انزلی

محمد‌سجاد سیاهکارزاده افزود: در حوزه بنادر به ویژه بندر کاسپین، برنامه ویژه‌ای داریم، در حوزه تکمیل زیرساخت برق و انرژی، در حوزه تکمیل راه آهن و در حوزه تکمیل بعضی زیرساخت‌های طراحی بندر نیز برنامه‌‌های ویژه‌ای داریم.

 

وی ادامه داد: یکی از حوزه‌های سرمایه‌گذاری دیگر ما در حوزه صنعتی است که زیرساخت‌های آن امسال در دست کار است و برای شهرک شماره 3 مجموعه، برنامه‌هایی داریم که امیدوارم با پیشرفت و تکمیل زیرساختی واگذاری‌ها را هم انجام دهیم.

فراهم کردن زیرساخت‌ها برای حضور سرمایه‌گذاران در منطقه آزاد انزلی

سیاهکارزاده با بیان اینکه در حوزه‌های گردشگری و سایر حوزه‌ها هم برنامه‌هایی داریم که با جدیت پیگیری خواهیم کرد اظهار کرد: یکی از بخش‌های مهمی که پیگیر آن هستیم بحث پروژه‌های ناظر بر تصویرسازی و برندسازی از مناطق آزاد است که امسال هدف‌گذاری شده است و چون ظرفیت‌های مناطق آزاد به خوبی نشان داده نشده است و اطلاعات درباره آن، چه در داخل و چه در خارج  ناکافی است؛ باید به آن پرداخته شود.

وی ادامه داد: در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو از 35 بسته سرمایه‌گذاری جدید رونمایی شده است که ارزش این بسته‌ها حدود 10 هزار میلیارد تومان است که با مجموع 100 بسته قبلی، 135 بسته سرمایه‌گذاری به ارزش 30 هزار میلیارد تومان را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌کنیم.

 

سیاهکارزاده افزود: تفاهمنامه میان منطقه آزاد انزلی و منطقه آزاد چابهار به امضا رسید که با توجه به جایگاه مهم چابهار امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: