May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۳۴۸۰
۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۲
0
مدیرعامل شركت دیار خودرو گفت كه این شركت امسال تولید 10هزار دستگاه وانت چینی دو كابین و تك كابین وینگل را در برنامه خود قرار گرفته است .

به گزارش روابط عمومی شركت دیار خودرو، محمد تقی خانلو افزود: براساس قرارداد منعقده بین دیار خودرو و گریت وال چین در زمان حاضر قرارداد تولید 10هزار دستگاه از محصول وانت وینگل برای سال91 منعقد و مجموعه های سی كی دی خریداری شده از این شركت در حال حمل به ایران است.

وی با بیان اینكه پیش از این نیز حدود چهار هزار دستگاه وانت «دی یر» در شركت دیارخودرو تولید و به بازار عرضه شده است، اظهار داشت: وانت «وینگل» نیز با دارا بودن استاندارد آلایندگی یورو4 و برخورداری از امكانات ایمنی از رقابت پذیری بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به احداث فاز دوم خطوط تولید این شركت در گلپایگان، افزود: عملیات احداث سالن های تولیدی این مجموعه در زمینی به مساحت 133 هزار متر مربع آغاز شده كه شامل سالن های مونتاژ، ساخت بدنه و خط رنگ خواهد بود.

مدیرعامل شركت دیار خودرو ادامه داد: طبق توافقات به عمل آمده با شركت گریت وال تولید این دومحصول در ابتدا با حدود 30درصد ساخت داخل همراه خواهد بود و سپس دانش فنی تولید برخی از قطعات به ایران منتقل خواهد شد.

خانلو با اشاره به اشتغال زایی برای حدود یك هزار نفر در این مجموعه، اضافه كرد: بر اساس پیش بینی ها تولید شركت دیار خودرو طی سال آینده به ظرفیت اسمی 50 هزار دستگاه و پس از آن به 100 هزار دستگاه خواهد رسید.

وی در رابطه به قیمت گذاری این دو محصول جدید گفت: طبق برآوردهای اولیه وانت دوكابین با موتور چهار سیلندر و گیربكس شش دنده با قیمتی در حدود 25 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: