April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۴۳۲۳
۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
0
پذیرفته‌شدگان می توانند روز سه شنبه مورخ 07/11/93 برای ثبت نام به واحدهای مربوطه مراجعه كنند. وی درخصوص ادامه تحصیل این دسته از داوطلبان گفت: پذیرفته شدگان می توانند از همین نیمسال دوم مشغول به تحصیل شوند.
پول‌نیوز- رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج رشته‌های كارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه‌ آزاد خبرداد.

علوی فاضل با اعلام این خبر به روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش گفت: نتایج كلیه رشته های مقاطع كارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 17:00 امروز شنبه مورخ 04/11/93 اعلام خواهد شد داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.com از نتایج خود مطلع شوند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی افزود: پذیرفته‌شدگان می توانند روز سه شنبه مورخ 07/11/93 برای ثبت نام به واحدهای مربوطه مراجعه كنند. وی درخصوص ادامه تحصیل این دسته از داوطلبان گفت: پذیرفته شدگان می توانند از همین نیمسال دوم مشغول به تحصیل شوند.

وی همچنین از اعلام نتایج مرحله تكمیل ظرفیت آزمون سراسری رشته های غیرپزشكی و دامپزشكی خبرداد و گفت:‌ نتایج مرحله تكمیل ظرفیت آزمون سراسری رشته های غیرپزشكی و دامپزشكی نیمسال دوم امروز ساعت 17:00 اعلام خواهد شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.com‌از وضعیت خود مطلع شوند.

وی در ادامه افزود: پذیرفته شدگان لازم است روز سه شنبه مورخ 07/11/93 برای ثبت نام به واحدهای مربوطه مراجعه كنند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: