April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۳۰۹۰
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
0
در اولين دوره آموزش مجازي كه در استان سيستان و بلوچستان بانك ايران زمين برگزار شده بود مجتبي نجاري قلعه نو با كسب رتبه نخست اين دوره مورد تقدير و تشويق مديريت آموزش بانك قرار گرفت.
تقدير از نفر برتر اولين دوره آموزش مجازي بانك ايران زمينپول‌نیوز - اولين دوره آموزش مجازي بانكداري داخلي يك در استان سيستان و بلوچستان با تقدير از نفر برتر اين دوره به كار خود پايان داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اولين دوره آموزش مجازي كه در استان سيستان و بلوچستان بانك ايران زمين برگزار شده بود مجتبي نجاري قلعه نو با كسب رتبه نخست اين دوره مورد تقدير و تشويق مديريت آموزش بانك قرار گرفت.

لازم به ذكر است استان سيستان و بلوچستان كه به جهت امكانات و بُعد مسافت، مشكلاتي را براي برگزاري دوره‌هاي آموزشي و ارتقاي سطح دانش همكاران داشت به عنوان اولين استان جهت اجراي طرح آموزش مجازي انتخاب شده بود كه اولين دوره با موفقيت در اين استان به پايان رسيد.

پيش از برگزاري اين دوره با اخذ پيش آزمون و تعيين سطح با به روز رساني مطالب آموزشي مباحثي همچون پولشويي، چكاوك، ساها، ساتنا و ... تدريس شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: