April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۲۸۶۳
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
0
قديمي افزود: ما اعتقاد راسخ داريم كه اگر اهميت ويژه اي به آموزش داده شود و آموزش ها كار بردي و اثر بخش باشد به زودي شاهد تحولات خوبي در صف و ستاد بانك ايران زمين خواهيم بود، در نتيجه با همين سياست سعي داريم ابزار درست را در اختيار مديريت آموزش قرار گيرد.
تعامل حوزه آموزش بانك ايران زمين با شبكه بانكيپول‌نیوز -هادي قديمي عضو هيات مديره بانك ايران زمين در تشريح برنامه هاي آموزشي بانك اظهار داشت: برنامه بانك در آينده نزديك اين است كه در حوزه آموزش تعامل خوبي با شبكه بانكي داشته باشد و فضاي آموزشي خود را در اختيار ساير بانك ها قرار دهد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مراسم افتتاح مركز آموزش بانك ايران زمين با حضور جمعي از اعضاي هيئت مديره، معاونين و مديران بانك در محل جديد اين مركز، برگزار شد. 

قديمي عضو هيئت مديره و معاونت برنامه ريزي و سرمايه انساني بانك با بيان اهميت آموزش و نقش آن در پيش برد اهداف كلان تعيين شده اين بانك اظهار داشت: در مجموعه ايران زمين از ابتدا تاكيد ويژه اي به بحث آموزش همكاران شده و ايجاد مركز جديد نيز با همين ذهنيت بوده است تا مكاني در شأن و جايگاه همكاران داشته باشيم. 

قديمي افزود: سعي ما اين بوده است كه با بررسي و آسيب شناسي دوره‌هاي برگزار شده گذشته در دوره هاي جديد بتوانيم با تغيير روش و برنامه هاي آموزشي اثر بخشي آن را در عمل افزايش دهيم. 

اين عضو هيئت مديره در تشريح روند آموزش كاركنان گفت: با حضور آقاي اميرشكري تلاش ها و سياست‌گذاري‌هاي كلاني در اين حوزه انجام گرفته است، كه بزودي شاهد تاثير آن در شبكه خواهيم بود. 

وي با اشاره به راه اندازي دوره‌هاي مجازي و اثرات مثبت آن خاطر نشان كرد: به لحاظ گستردگي شعب بانك ايران زمين و وجود شعبه‌هاي تك در برخي از شهرستان‌‌ها با مشكلات زيادي در خصوص دعوت همكاران براي برگزاري كلاس هاي آموزشي مواجه بوديم، كه با همت و تلاش مديريت آموزش، مديريت امور شعب، مديريت انفورماتيك و سازمان، بستر آموزش مجازي فراهم شد و همكاران در سراسر كشور مي توانند از اين بستر استفاده كنند.

معاونت برنامه ريزي و سرمايه انساني با تاكيد بر سطح بالاي دانش همكاران در بانك ايران زمين اظهار داشت: سعي و تلاش ما اين است كه با استفاده از ظرفيت هاي موجود و توان همكاران بانك در حوزه آموزش از اساتيد داخلي استفاده كنيم تا به دليل آشنايي با فضاي بانك بتوانيم اثر بخشي آموزش را افزايش دهيم. 

قديمي افزود: ما اعتقاد راسخ داريم كه اگر اهميت ويژه اي به آموزش داده شود و آموزش ها كار بردي و اثر بخش باشد به زودي شاهد تحولات خوبي در صف و ستاد بانك ايران زمين خواهيم بود، در نتيجه با همين سياست سعي داريم ابزار درست را در اختيار مديريت آموزش قرار گيرد. 

وي با تاكيد بر اهميت تعامل در حوزه هاي مختلف با شبكه بانكي گفت: برنامه ي ما در آينده نزديك اين است كه در حوزه آموزش تعامل خوبي با شبكه بانكي داشته باشيم، ‏و فضاي و توان آموزشي خود را در اختيار ساير بانكها قرار دهيم و از ظرفيتها و تجربه هاي آنها نيز در اين حوزه استفاده كنيم. 

قديمي در پايان ضمن ابراز خرسندي از راه اندازي مركز جديد آموزشي بانك اظهار اميدواري كرد با تلاش و كوشش همه بخش‌ها در آينده نزديك شاهد تاثير مثبت اين تلاش‌ها باشيم. 

در ادامه اصغر اميرشكري مدير آموزش بانك ايران زمين گزارشي از عملكرد آموزش در ماههاي اخير و همچنين برنامه‌هاي آينده آن براي حاضران ارائه و از تلاشهاي همكاران تقدير و تشكر كرد. 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: