April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۶۴۸۲
۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۹
0
پول‌نیوز - رئیس‌کل دادگستری استان البرز از صدور کیفرخواست ۴ پرونده قضایی ملی در استان البرز خبر داد.

احمد فاضلیان با اشاره به صدور کیفرخواست برای 4 پرونده ملی، اظهار داشت: همه این پرونده‌ها در دادگاه است و گزارش نهایی آن از دادسرا داده شده و چندین فقره جعل بسیار مهم در استان البرز رخ داده است.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه تمام این پرونده‌‌ها در حال حاضر در دادگاه در حال رسیدگی است، افزود: برای چند مورد رای صادر شده است.

وی با اشاره به تشکیل معاونت نظارت در استان البرز، گفت: وظیفه این معاونت رسیدگی ویژه و نظارت بر پرونده‌های ملی است.

فاضلیان با بیان اینکه با استفاده از معاونت نظارت سرعت رسیدگی به پرونده زیاد می‌شود، افزود: با توجه به تعریف پرونده‌های کلان در دستورالعمل، این فرمت‌ها به همه مقامات ارجاع پرونده‌ها داده شده تا در بدو ورود مشخصات در فرمت‌ها قید شود تا به معاونت نظارت منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه معاونت نظارت مکلف است که این گونه پرونده‌ها را به صورت ویژه تحت نظارت و مراقبت دائم تا زمان اجرای حکم قرار دهد، گفت: با این روش سرعت و کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها بهتر می‌شود.

فاضلیان با تاکید بر اینکه با این روند می‌توان یک مانع جدی برای مسائل حاشیه‌دار موثر بر روند رسیدگی به پرونده‌ها ایجاد کرد، ادامه داد: با برنامه‌های تدارک دیده شده می‌توان علاوه بر دیدن افقی روشن، در آینده خبرهای خوبی در زمینه افزایش سرعت و کیفیت در پرونده‌های ملی ارائه داد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: البرز ، پرونده قضایی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: