April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۳۴۸۹
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
0
امروز در حالی بورس انرژی میزبان عرضه متانول پتروشیمی زاگرس و فرآورده های گازی مجتمع پتروشیمی بندر امام (ره) خواهد بود که طی روزهای آتی نیز بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع فرآورده‌های نفتی برای مقاصد عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان از طریق رینگ بین الملل عرضه می شود.
عرضه بیش از 100 هزار تن فرآورده نفتی در بورس انرژی
پول‌نیوز - بورس انرژی ایران امروز شنبه میزبان عرضه متانول پتروشیمی زاگرس، گاز مایع، گاز بوتان و گاز پروپان صنعتی و برش سنگین پتروشیمی بندرامام در رینگ داخلی است.

به گزارش گروه بورس پول‌نیوز، امروز درحالی بورس انرژی میزبان عرضه متانول پتروشیمی زاگرس و فرآورده های گازی مجتمع پتروشیمی بندر امام (ره) خواهد بود که طی روزهای آتی نیز  بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع فرآورده‌های نفتی برای مقاصد عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان از طریق رینگ بین الملل عرضه می شود.

از عرضه‌های فردا یکشنبه اما می‌توان به سوخت هوایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از انبار نفت اراک به مقصد ارمنستان با قیمت پایه 20 پریمیوم دلاری و نفت سفید از انبار نفت کرمانشاه به مقصد عراق با قیمت پایه 30 پریمیوم دلاری اشاره کرد.

همچنین در بورس انرژی 55 هزار تن نفت‌گاز برای روز دوشنبه سوم آبان ماه جاری به مقاصد افغانستان، عراق، پاکستان و ترکیه عرضه خواهدشد.

بر این اساس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران 5 هزار تن نفت‌گاز از انبار نفت چابهار به مقصد پاکستان، 10 هزار تن از انبار نفت اصفهان به مقصد افغانستان، 10 هزار تن از انبار نفت مشهد به مقصد افغانستان، 10 هزار تن از انبار نفت تبریز به مقصد عراق، 10 هزار تن از انبار نفت اصفهان به مقصد عراق و 10 هزار تن از انبار نفت تبریز به مقصد ترکیه در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه خواهد کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: