April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۶۱۹۱
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
0
پول‌نیوز - به علت خط کشی غیراصولی در هوای بارانی و مه آلود در حوزه گیلان مسافران جاده خلخال به پونل سرگردان شدند.

خط کشی محورهای مواصلاتی در حوزه استحفاظی هر شهرستان یکی از موارد مهم در ایمن سازی در مسیر است.
 
ولی امروز از سوی اداره راهداری وحمل و نقل و اداره راه و شهرسازی گیلان علیرغم دستورالعمل خط‌کشی در دمای خاص در هوای مه آلود و بارانی این محور خط‌ کشی شد.
 
به همین علت مسافران با گله‌مندی از هدر رفت بیت‌المال در هوای بارانی از مسؤولان خواستند تا نظارت لازم بر امورات ادارات فوق در استان گیلان انجام شود.
 
به گفته کارشناسان حوزه خط کشی رنگ خط‌ کشی برای آسفالت‌ها بسته به نوع رنگ و ترافیکی بودن آن برای تردد راحت خودروها باید در دمای بالای ۱۰ تا ۱۵ درجه انجام شود ولی راهداران گیلان در هوای بارانی بیش از ۱۰ کیلومتر از مسیر جاده خلخال به پونل در حوزه گیلان را خط کشی و راه بندان عظیمی در محور خلخال - اسالم ایجاد کردند که بیش از ۱۰۰ خودرو چهار ساعت در مسیر سرگردان شدند.
 
در کنار این هدر رفت بیت‌المال شاهد برخورد ناشایست کارکنان اداره راهداری استان گیلان با مسافران در جاده خلخال به پونل بودیم که با بی‌توجهی به مردم و  پاسخگویی نا مناسب  آنان را از خود رانند و با لودر اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای مسیر را چندین ساعت مسدود کردند. 

برچسب ها: جاده پونل ، گیلان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: