April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۱۷۸۱
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
0
قیمت فروش نفت عربستان به آسیا افزایش پیدا می‌کندپول‌نیوز - انتظار می‌رود عربستان سعودی به دلیل تقاضای قوی که در آسیا وجود دارد، قیمت فروش اکتبر نفت عرب‌ لایت به این منطقه را به بالاترین حد در حدود شش ماه گذشته افزایش دهد.

بررسی‌های رویترز از پنج پالایشگاه و معامله‌گر حاکی از این است که قیمت فروش رسمی عرب‌ لایت ممکن است ۲۰ تا ۵۰ سنت در هر بشکه در اکتبر افزایش پیدا کند که تحت تاثیر رشد قیمت پایه دوبی و حاشیه سود بالاتر پالایش در آسیا است.

به گفته یک معامله‌گر، حاشیه سود قوی نفتا ممکن است قیمت فروش رسمی عرب‌ اکسترا لایت برای اکتبر را افزایش دهد، اما حاشیه سود ضعیف‌تر نفت کوره ممکن است هرگونه افزایش قیمت برای هوی‌ لایت را محدود کرده و در نتیجه اختلاف قیمت نفت سبک و سنگین در اکتبر افزایش پیدا کند.

براساس گزارش رویترز، شرکت نفتی آرامکوی عربستان سعودی قیمت‌های نفت خام خود را بر مبنای توصیه‌های مشتریان و پس از محاسبه تغییر ارزش نفت خود نسبت به ماه گذشته بر مبنای بازده و قیمت‌های محصول، تعیین می‌کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: