April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۲۴۶۱
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
0
پول‌نیوز - کارگاه های ساختمانی رها شده در سطح معابر شمال تهران با هدف آزادسازی گذر، تسهیل و تسریع برای تردد ایمن عابرین پیاده، با کنترل نیروهای شهربان جمع آوری می شود.

مهندس فخرالدین سلیمانی شهردار منطقه یک، با اعلام مطلب فوق اظهارکرد: کارگاه‌های ساختمانی بخشی از اقدامات اولیه سازندگان ساختمان‌ها برای انجام عملیات گودبرداری و اجرای طبقات اولیه محسوب می‌شود که در برخی از معابر این فضاها با وجود اجرای طبقه همکف به بالا ، رها شده و جمع آوری نشده است که نارضایتی شهروندان را به همراه دارد.

وی به کنترل ساخت و سازها اشاره کرد و گفت: برخی از کارگاه های ساختمانی نیاز به ساماندهی، کنترل و نظارت دارند که لازم است شهرداران نواحی و مدیران شهری منطقه با تقسیم بندی نواحی، به صورت روزانه محله‌ها را مورد بازدید قراردهند و وضعیت کارگاه‌ها ، نگهداشت شهر و... را کوچه به کوچه با پیاده روی بررسی و مشکلات را رفع  کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، وی افزود: این کارگاه‌ها باید به سرعت جمع آوری و به داخل ساختمان منتقل و پیاده روها آزاد شود تا برای تردد عابرین مشکلی ایجاد نشود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: شمال تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: