April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۶۲۳۵
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
0
گزارش‌های منتشره حاکی است که مایکروسافت درحال توسعه یک گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید است.
مایکروسافت درصدد تولید و عرضه گوشی اندرویدیپول‌نیوز - از آنجا که چندی پیش امیدها به پیشرفت و توسعه سیستم عامل ویندوز برای گوشی‌های هوشمند ناامید شد و مایکروسافت هم که تاکنون به طراحی و توسعه گوشی‌هایی با سیستم عامل ویندوزفون می‌پرداخت، از این کار دست برداشت و فاتحه گوشی‌های ویندوزی را خواند، تنها دو سیستم عامل اندروید و iOS در عرصه موبایل و گوشی‌های هوشمند باقی ماندند.

حالا به نظر می‌رسد مایکروسافت نیز درصدد توسعه، تولید و عرضه یک گوشی هوشمند با بهره مندی از سیستم عامل اندروید است تا بتواند در عرصه رقابت تنگاتنگ میان غول‌های تکنولوژی و تولیدکنندگان قدرتمند موبایل در جهان به رقابت بپردازد.

پیش‌بینی می‌شود که مایکروسافت این بار به منظور جلوگیری از شکست در بازارهای جهانی موبایل، نمی‌خواهد ریسک کند و سیستم عامل مخصوص خود را توسعه دهد، بنابراین به گفته بسیاری از تحلیلگران، می‌خواهد تمامی قابلیت‌ها و امکانات پیشرفته خود را در این گوشی جدید در معرض تماشای کاربران و علاقمندان به موبایل بگذارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: