April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ارتقاء سطح دانش مالی کارشناسان برای اعتبارسنجی مشتریان
پول‌نیوز - مهندس فلاح‌فر عضو هیأت‌مدیره پست‌بانک‌ایران درجمع مدیران و کارشناسان حوزه اعتباری و وصول مطالبات بانک درسطح کشور اظهارداشت: ارتقاء سطح دانش‌مالی کارشناسان برای اعتبارسنجی مشتریان از ضرورت‌های شبکه‌بانکی است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، وی در‌ ادامه با اشاره به اهمیت نرم‌افزار ویژه پیگیری وصول مطالبات و تأکید بر بازخوانی بخشنامه‌ های اعتباری گفت: نظارت و پیگیری پرونده‌های اعتباری از مرحله پرداخت تا وصول باید مستمر باشد و این نرم‌افزار موجب نظم دهی و شفافیت پیگیری وصول مطالبات می شود.

فلاح‌فر نرم‌افزار وصول مطالبات را نمونه ای از نقش فناوری در کارآفرینی دانست و تصریح کرد: کارآفرینان افرادی هستند که با کمترین امکانات ایده‌ای را عملی می‌کنند و در این راستا پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات باید به نحو موثری ایفای نقش کند.

عضو هیأت مدیره درپایان ضمن تشریح فرآیند وصول مطالبات و تبیین علل و برخی از کاستی‌های موجود، رهنمودهای لازم را به مدیران و کارشناسان حوزه اعتباری و وصول مطالبات ارائه و آنان نیز به تبادل تجربه‌های خود پرداختند.

گفتنی است: اداره‌کل پیگیری وصول مطالبات با توجه به راه‌اندازی نرم‌افزار پیگیری وصول مطالبات و همچنین بازخوانی بخشنامه‌های ارسالی اقدام به برگزاری سه دوره آموزشی ویژه کارشناسان اعتباری مدیریت‌های شعب استان‌ها، مناطق سه گانه تهران و ستادی نمود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: