کد خبر: ۲۹۶۵۰۲
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
0
سايپا از توان شركت هاي دانش بنيان بهره خواهد برد
پول‌نیوز - در حاشيه برگزاري سومين نمايشگاه بين المللي خودرو تهران شركت سازه گستر سايپا تفاهم نامه اي را با يکی از شركت هاي دانش بنيان در راستاي بومي سازي قطعات استراتژيك خودرويي به امضاء رساند.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، در سومين نمايشگاه بين المللي خودرو كه در محل شهر آفتاب برگزار مي شود، مديران شركت هاي دانش بنيان با حضور در غرفه گروه خودروسازی سايپا ضمن بازديد از دستاوردهاي اين گروه خودروساز به بيان نقطه نظرات خود در راستاي توانايي و قابليت هاي متخصصان شركت هاي دانش بنيان در حمايت از صنايع خودروسازي و ارائه توانمندی هايشان در جهت بومي سازي برخي قطعات پرداختند.

در اين بازديد معصوم نجفيان مديرعامل سازه گستر با اشاره به نگرش ويژه مديرعامل گروه خودروسازی سايپا مبني بر ضرورت تدوين يك منشور حاكميتي في ما بين شركت سايپا و شركت هاي دانش بنيان، آمادگي خود را جهت عقد هرگونه تفاهمنامه اي در راستاي بومي سازي قطعات و پيشبرد اهداف گروه سايپا با شرکت های دانش بنيان و دارنده ايده های ناب در جهت داخلی سازی قطعات و کاهش ارزبری آنها اعلام کرد.

 رئيس هيات مديره گروه خودروسازي سايپا ضمن تاكيد بر لزوم خودكفايي شرکت سازه گستر به عنوان يکی از شرکت های اصلی گروه سايپا در تامين قطعات، به تشريح توانمندي و تلاش اين شرکت براي كاهش ارزبري و افزايش داخلی سازی قطعات پرداخت.

در اين بازديد، شركت سازه گستر سايپا تفاهمنامه همكاري با يكي از شركت هاي دانش بنيان را به منظور بومي سازي و كاهش ارزبري در توليد قطعات استراتژيك خودرو به امضاء رساند.

لازم به ذكر است گروه خودروسازی سايپا در سومين نمايشگاه بين المللي خودرو از 18 تا 21 دي ماه 97 و از ساعت 10 الی 18 پذيرای علاقمندان، دانشگاهيان و صنعتگران خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: