April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۵۵۷۲
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
0
پرداخت 101 هزار ميليارد ريال وام به صنايع فارس
پول‌نیوز - حسين مهري اعلام كرد: طي چند سال اخير تعداد 37 طرح با تسهيلات 22 هزار ميليارد ريال در اين استان به بهره برداري رسيده و 12 طرح ديگر نيز با تسهيلاتي بالغ بر 59 هزار ميليارد ريال در دست اجرا است و همچنين 20 هزار ميليارد ريال نيز به صورت فاينانس با مشاركت ساير بانك ها تامين مالي شده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حسين مهري رييس هيأت مديره و مديرعامل كه به همراه اعضاي هيأت مديره و جمعي از مديران اين بانك به استان فارس سفر كرده بود، روز چهارشنبه ضمن بازديد از صنايع استان در جمع كاركنان اين بانك حضور يافته و با ابراز رضايت از عملكرد شعب اين استان اظهار داشت: در بسياري از شاخص هاي عملكردي بانك، پيشرفت چشمگيري داشته ايم و انتظار مي رود در سال جاري كه از سوي مقام معظم رهبري سال رونق توليد نامگذاري گرديده در راستاي اهداف اقتصادي نظام مقدس جمهوري اسلامي مؤثر و كارآمدتر باشيم.

مهري بيان داشت: در شرايط كنوني اقتصاد كشور، قطعاً حمايت از صنعتگران نياز به همكاري و همدلي همگاني دارد و ضروريست جهت تسريع در خدمت رساني، رويه ها و فرآيندها را اصلاح كنيم تا از مشكلات صنعتگران كه به عنوان فرماندهان خط مقدم جبهه مبارزه با تحريم هاي يك جانبه استكبار جهانيست كاسته شود.

مديرعامل بانك صنعت و معدن تصريح كرد: جهت تسريع در فرآيندها به دنبال افزايش اختيارات شعب و سرپرستي ها هستيم تا با اصلاح روشها مسير را براي خدمت دهي مطلوب تر به مشتريان هموار سازيم.

وي خاطرنشان كرد: هدف ما تسهيل ارائه خدمات به واحدهاي صنعتي و توليدي است كه در اين شرايط دچار مشكل شده اند و مي بايست از همه ابزارهاي قانوني براي رفع نياز آنان استفاده كنيم.

رييس هيأت مديره بانك تأكيد كرد: استقرار بانكداري شركتي يكي ديگر از اولويت هاي اين بانك است تا بتواند تمامي نیازهای مشتریان را با فرآیندهایی کاملا متفاوت از گذشته، پاسخ دهد.

مديرعامل بانك صنعت و معدن در ادامه سفر به استان فارس روز چهارشنبه از شركت هاي ذوب آهن پاسارگاد، سيمان خاكستري ني ريز و فولاد غدير ني ريز و روز پنجشنبه از شعبه شهرك صنعتي ، كاغذ زاگرس و شركت پرشيا زرين آبنوس بازديد كرد و به منظور بررسي مشكلات و اتخاذ تصميم هاي لازم به منظور رونق فعاليت اين واحدها با مديران اين شركت ها به گفتگو نشست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: