April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۹۸۹۹
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
0
پول نیوز - مجموعه ایساکو در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله ضمن هماهنگی با ستاد بحران و پلیس راهور، به حالت آماده باش درآمد.

آماده‌باش ایساکو برای امداد رسانی به هموطنان زلزله‌زده آذربایجان شرقیبه گزارش گروه خودرو پول نیوز، پس از وقوع زلزله‌ ۵٫۹ ریشتری به مرکزیت شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، به دستور دکتر مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، با اعلام وضعیت ویژه در حالت آماده باش قرار گرفت.

این مجموعه در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله ضمن هماهنگی با ستاد بحران و پلیس راهور، به حالت آماده باش درآمد.

بنابراین گزارش، شرکت امداد خودرو ایران که به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مشتریان است با افزایش ناوگان امدادی و اعزام اکیپ‌های خودروبر و جرثقیل، به استان مذکور و برخی استان‌های همجوار در حالت آماده باش ویژه بحران قرار گرفت تا خودروهای آسیب‌دیده در زلزله را، در محل تعمیر و یا در صورت نیاز به نمایندگی‌های منطقه حمل کند و خدمات لازم در این خصوص انجام شود.

در همین راستا قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز نمایندگی‌های شبکه خدمات پس از فروش در منطقه شمال غرب کشور، تامین و به منطقه ارسال شده است و این مراکز خدماتی در حال حاضر آمادگی کاملی برای ارائه خدمات ویژه و فوری، به هموطنانی که خودروشان در این زلزله صدمه دیده است را دارند.

گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن همدردی با هموطنان زلزله‌زده، اعلام کرد: این شرکت با توجه به وسعت زلزله و آسیب به خودروها در شهرستان‌های میانه و سراب، تا اطلاع ثانوی و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، در آماده‌باش خواهد بود و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات اندیشیده شده ‌است.

برچسب ها: ایساکو ، ایران خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: