April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۷۳۸۰
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹
0
با رسیدن بهار و شروع روزهای دل‌انگیز و هوای آفتابی، بهترین زمان سفر به شهرهای ساحلی و شنا و دیدن کشوری جدید است.

به گزارش پول نیوز، باکو و دبی در نزدیکی ایران هستند و هر دو با آب و هوایی دلچسب و هتل‌های لوکس ساحلی، مقصد مناسبی برای برنامه‌ریزی سفر و همراه شدن با تور‌های گردشگری مقتدرسیر هستند.


سفری هیجان انگیز با تور دبی


تور دبی مخصوص عاشقان هتل‌های لوکس و بازی‌های هیجان‌انگیز دریایی است. دبی با داشتن پارک آبی وایلد وادی، مقصد پرطرفداری برای جوانان در سراسر دنیاست. در تعطیلات بهار و تابستان می‌توانید با دوستان و خانواده در دبی به سافاری بروید و سوار ماشین‌های آف رود شوید و کویر زیبای این شهر را کشف کنید یا به همراه همسفران‌تان به مراکز خرید شیک و زیبا بروید و در میان هوای گرم، اسکی روی برف را در مجموعه امارات مال تجربه کنید.
این شهر برای همه سلیقه‌ها تفریحی دارد که اوقات خوشی را برای شما می‌سازد. یکی از جذابیت‌های دیگر دبی، تجربه طعم خوش غذاهای عربی است، از غذاهای گوشتی عربی لذت ببرید و شاورما و حمص را حتما نوش جان کنید. برای تجربه غذاهای اصیل عربی رستوران‌های سنتی دیره، انتخاب خوبی هستند، این رستوران‌ها اغلب غذاهای عربی اصیل را در فضای دلچسب عربی، در سه وعده برای شما سرو می‌کنند.

معرفی مقاصد سفر ساحلی ارزان

تور‌های دبی معمولا از حدود 3 شب تا یک هفته توسط آژانس مقتدرسیر برنامه‌ریزی می‌شوند،
گردشگران با هواپیمایی امارات، ماهان و ایران ایر به دبی پرواز می‌کنند و تمام پکیج تورهای دبی شامل خدمات اخذ ویزا و ترنسفر فرودگاهی نیز هستند.
هتل‌های دبی با بودجه‌های مختلف توسط مقتدر سیر قابل رزرو هستند از هتل‌های ارزان سه ستاره در دیره گرفته تا پنج ستاره‌های لوکس جمیرا را می‌توانید انتخاب کنید.


هتل های پیشنهادی دبی


• رامادا پلازا
• جواهر گرند
• رویال کونتیننتال
• ایبیس رقه
• دان تون دبی
• جواهر گرند
• آتلانتیس دبی
• ریکسوز پالم
یکی از مزیت‌های خوب سفر به دبی که حتی الامکان انتخاب تور‌ لحظه آخری دبی را در فصل تابستان و بهار به گردشگران می‌دهد. انتخاب هتل‌های خوب با امکانات فراوان است. که گاهی گردشگران بیشتر مدت سفر را در هتل می‌مانند و از امکاناتی همچون سونا، استخر و انواع رستوران‌ها و کافه‌های شبانه و خدمات ماساژ هتل استفاده می‌کنند و در تور‌هایی با تعداد شب کمتر ترجیح میدهند در هتل بمانند و ریلکس کنند.
دبی پر از مراکز خرید با استاندارد‌های جهانی است که در آن‌ها انواع مراکز تفریحی نیز وجود دارد، برای رفتن به دبی مال، امارات مال معروف حتما برنامه‌ریزی کنید و سری هم به بازار قدیمی و معروف دبی در دیره بزنید.
دبی دیدنی‌های فراوانی همچون میراکل گاردن و برج خلیقه زیبا را دارد که میتواند یک هفته شما را کاملا پر کند، تور‌های گردشگری را بر روی وب‌سایت مقتدر سیر بررسی کنید و برای اقامت در هتل‌های مجلل دبی و تجربه زندگی به سبک پادشاهان عربی به دبی سفر کنید.


تور باکو و سفر به پایتخت آذربایجان


تور باکو بسیار پرطرفدار است و صنعت گردشگری آذربایجان در سال‌های اخیر رونق گرفته است و بسیاری از خانواده‌های ایرانی مشتاق سفر به این شهر زیبای ساحلی هستند.
در فصل‌های پیش رو یعنی بهار و تابستان، بهترین فرصت برای سفر به شهر زیبای باکو است، این شهر با طبیعتی زیبا در بهار جان گرفته و با سواحل زیبایی که دارد گردشگران را از هر سو به خود جذب می‌کند.
سفر‌های گردشگری به باکو توسط آژانس مقتدرسیر از حدود 3 تا 7 شب برنامه‌ریزی می‌شوند، این سفر‌ها با پرواز ایران ایر و با ترنسفر‌های فرودگاهی از فرودگاه حیدر علی اف گردشگران را با آسودگی خاطر به هتل محل اقامتشان در باکو می‌رسانند.
بسیاری از هتل‌های معروف و زنجیره‌ای دنیا، در این شهر هم وجود دارند و با خیال آسوده می‌توانید یک هتل چهار یا پنج ستاره لوکس را انتخاب کنید و به همراه خانواده تعطیلات خوشی را در سواحل زیبای باکو داشته باشید.


هتل‌های پنج ستاره باکو


• هیلتون باکو
• فیرمونت باکو
• هیات ریجنسی باکو
• گرند یروپ
• شاه پلاس
• سفیر مارین
• رامادا سوئیت
باید بگوییم که طعم لذیذ غذاهای آذری و نوشیدنی‌های خوش طعم این شهر را هرگز از یاد نخواهید برد،‌ غذاهای آذری بسیار خوش‌مزه و لذیذ هستند و گردشگران مشتاق پلو کبابهای آذری می‌شوند.

معرفی مقاصد سفر ساحلی ارزان

خرید سوغاتی یک رسم دلنشین است زیرا که هر بار که به آن یادگاری نگاه می‌کنید و یا برای عزیزانتان به یادگار می‌برید، یاد شما و سفر را تازه می‌کند. باکو سوغاتی‌های جذابی همچون استکان‌های کمر باریک و فرش آذر خالچه و تخته نرد‌های زیبایی دارد که می‌توانید به یادگار همراه خود بیاورید.
در سفر به باکو که توسط آژانس مقتدرسیر برنامه‌ریزی شده است مسافران به همراه راهنمای فارسی زبان خود به گشت شهری می‌روند و دیدنی های زیبای شهر را از نزدیک می‌بینند.
باید بگوییم که بخش قدیمی شهر باکو، به نام ایچری بسیار دیدنی است که کاخ شیروان شاه، برج دختر را می‌بینید این دو اثر تاریخی به ثبت یونسکو هم رسیده است.
در ایچری رستوران‌ها و مغازه‌های سنتی فراوانی را می‌بینید که شما را به قلب تاریخی این شهر می‌برد. در کافه‌های این شهر چای بنوشید و از شکر بورا و یا باقلوای آذری حتما نوش جان کنید.
البته بخش مدرن باکو با ساختمان‌های جدید و برج‌های بلند خودنمایی می‌کند. بلوار باکو محل تفریح خانواده‌ها و فضایی برای قدم زدن عشاق جوان است، از نسیم دریا در این بلوار لذت ببرید و به تماشای غروب آفتاب بنشینید.
البته مقتدرسیر برای علاقه‌مندان به سفر جاده‌ای سفر ارزان زمینی به باکو را نیز برنامه‌ریزی کرده است که می‌توانید اگر تعطیلات طولانی دارید این تور‌ها را انتخاب کنید.
برای دریافت مشاوره سفر می‌توانید با کارشناسان مقتدرسیر در مورد بسته‌های تور باکو اطلاعات کسب کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: