April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور ارس خبر داد:
کد خبر: ۳۲۸۷۳۲
۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
0
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور ارس از ارائه تسهیلات 4 درصد به شرکت های فناور و دانش بنیان در زمینه تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی مقابله با کرونا خبر داد.
به گزارش پول نیوز، پریسا بهلولی با اعلام این خبرگفت: مرکز رشد واحدهای فناور ارس و صندوق پژوهش و فناوری ارس در خصوص حمایت از شرکت های دانش بنیان  و فناور برای تولید اقلام و محصولات مقابله با ویروس کرونا گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، این صندوق در خصوص حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان و فناور اعلام آمادگی کرده بود که به 4 شرکت واجد شرایط تسهیلاتی با کارمزد 4 و 11 درصد تخصیص یافته است.

بهلولی گفت: در همین راستا از محل مرکز رشد واحدهای فناور،  به سه شرکت در زمینه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح، تسهیلات 200 الی 500 ملیوین ریالی با نرخ کارمزد 4 درصد و به یک شرکت در زمینه تولید ماسک 500 میلیون ریال وام 11 درصد از محل صندوق پژوهش و فناوری ارس پرداخته شده است.

وی در ادامه افزود: برای سه شرکت مذکور علاوه بر ارائه تسهیلات، 50 درصد تخفیف استفاده از سالن های تولید سازمان منطقه آزاد ارس نیز در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: