فروردین این شرکت قرمز بود؛
کد خبر: ۳۲۹۸۵۹
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
0
اولین ماه از سال جاری برای «مبین» با کاهش نرخ خوراک گاز و در نتیجه، افت درآمدها نسبت به گذشته همراه بود.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «مبین انرژی خلیج فارس» اعلام کرد در فروردین ماه سال جاری 7 هزار و 693 میلیارد ريال درآمد شناسایی کرده است.

بر اساس این گزارش، درآمد تحقق یافته در مدت مذکور در مقایسه با فروردین ماه سال قبل افت 15 درصدی را حکایت می کند.

مهمترین محصول «مبین» گاز خوراک است که در اولین ماه سال جاری با نرخ 9089 ريال در هر متر مکعب به فروش رسید؛ این در حالی است که در فروردین ماه سال 98 با نرخ 10694 ريال به فروش رسیده بود. بنابراین، طی این مدت نه تنها نرخ خوراک گاز رشد نکرده بلکه کاهش نیز یافته است. لازم به ذکر است که این نرخ در اسفند ماه 11089 ريال بود.

به عبارت بهتر، نرخ خوراک گاز که در نیمه دوم سال گذشته با رشد همراه بود، در نیمه اول سال جاری مجددا به روال قبل بازگشته است.

بازگشت نرخ «مبین» به گذشته

البته باید عنوان کرد که درآمد فروردین نسبت به اسفند ماه تغییری نشان نمی دهد. در واقع، «مبین» در اسفند ماه سال 98 نیز دقیقا به میزان 7 هزار و 693 میلیارد ريال درآمد به ثبت رساند و به این ترتیب، جمع کل درآمدهای سال 98 خود را به رقم 77 هزار و 928 میلیارد ريال رساند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: