کد خبر: ۳۳۷۰۶۴
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
0
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: برای ایجاد یک شهر ایده آل چشم انداز ۵۰ ساله باید تعریف شود.
برای ایجاد یک شهر ایده آل چشم انداز ۵۰ ساله باید تعریف شود
به گزارش پول نیوز، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر بعداز چهارشنبه در دیدار با معاون عمرانی وزارت کشور با اشاره به اینکه در شهرستان‌های ویژه مثل کاشان باید حیطه اختیارات مدیران آن از طرف مسئولین استانی افزایش پیدا کند، اظهار داشت: این مهم باعث می‌شود که توسعه شهر و مناطق اطراف را شاهد باشیم.

وی با اشاره به معماری و اصول مهندسی شهرسازی شهرهای اروپایی ابراز داشت: انتقاد روی مباحث اخلاقی شهرهای اروپایی محفوظ ولی باید تجربه و تکنولوژی این شهرها در عمران و توسعه زیرساخت‌ها و حمل و نقل عمومی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه فرماندار در هر شهرستانی وظیفه هماهنگی بین نهادها و ادارات را به عهده دارد، تصریح کرد: وظیفه شهردار و شهرداری خم آراستن مبلمان شهری برای استفاده مطلوب شهروندان هر شهر است.

وی با انتقاد به نوع سبک معماری برخی از شهرها و وجود تناقض در معماری ساختمان‌ها بیان داشت: فراتر از طرح جامع باید از ساخت و سازهای بی رویه در شهرها که بدون مجوز قانونی صورت می‌گیرد، جلوگیری کرد.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه حرف نهایی در بحث مبلمان شهری و مسائل پیرامون آن به عهده شهردار است، افزود: شورای شهر و دیگر نهادها و سازمان‌ها باید کمک کار شهردار در این مهم باشند.
وی با بیان اینکه باید به جایگاهی برسیم تا یک شهر نمونه و الگو و مبتنی بر اصول مهندسی داشته باشیم، گفت: کاشان یک شهر تاریخی و فرهنگی و هنری ویژه است که دارای المان‌های فرهنگی فراوان است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه در بخش صنعت باید نماد فرش ماشینی بر تابلو این شهر بدرخشد، ادامه داد: دیگر نمادی که باید مورد توجه مسئولین شهری قرار بگیرد، نماد مس است.

وی تاکید کرد: برای توسعه شهر و دارا بودن یک شهر مطلوب و ایده آل باید یک چشم‌انداز ۵۰ ساله برای شهر تعریف شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: