April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۰۲۹۶
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
0
بانک دی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و تسهیل ارتباط بین بازار کار و مراکز علمی و دانشگاهی، اولویت‌های پژوهشی سال 1400 خود را اعلام کرد.

اولویت های پژوهشی سال 1400 بانک دی اعلام شد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در راستای افزایش تعامل بین صنعت و دانشگاه و تأمین مالی پروژه‌های پژوهشی و با هدف عملیاتی‌سازی نتایج پژوهش‌های دانشگاهی و کاربردی در بهبود فرآیندهای بانکی، دستورالعمل حمایت مالی از پژوهشگران و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در بانک دی منتشر شد.

بر اساس این گزارش، دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند در صورت تمايل به انتخاب موضوعات پژوهشي بانك دی، طرح پیشنهادی پایان‌نامه یا پروپوزال خود را در قالب فرم‌های مندرج در سایت، تکمیل و آن را به مدیریت بهبود و کیفیت ارسال نمایند تا در صورت تأييد موضوع و احراز شرایط مورد نظر بر اساس دستورالعمل اجرایی مصوب، از حمایت مالی برخوردار شوند.

شایان ذکر است بانک دی از سال 1393 تاکنون از 80 پروژه تحقیقاتی علمی و دانشگاهی حمایت مالی کرده است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به بخش پژوهش‌ها در وب‌سایت بانک دی به آدرس www.Day24.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: