April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۳۹۰۳
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۰
0
۲ نفر دیگر از عاملان اصلی نزاع خونین در پارک شریعتی خانی آباد تهران توسط پلییس شناسایی و دستگیر شدند.
دستگیری عاملان اصلی نزاع خونین در پارک شریعتی خانی آباد تهران
به گزارش پول نیوز، سرهنگ یزدان سلیمان آبادی رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار کرد: در اواسط اردیبهشت ماه امسال تعداد ۱۲ نفر از اراذل و اوباش جنوب تهران با قمه و قداره و انواع سلاح‌های سرد به هواخواهی از یکی از دوستان و گنده لات‌های محلشان به پاتوق طرف مقابل دعوا در پارک شریعتی خانی آباد که وی نیز از اوباش سابقه دار منطقه است، حمله ور شده و ضمن ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان محل، اقدام به تخریب اموال عمومی و وسایل موجود در این پارک و ضرب و شتم تعدادی از شهروندان کرده و بلافاصله قبل از حضور مأموران از محل متواری شدند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت تا اینکه در تحقیقات اولیه، مأموران ضمن شناسایی چند نفر از اوباش دخیل در این درگیری، دریافتند که علت وقوع این نزاع خونین، اختلاف حساب و انتقام جویی از یکی از اوباش منطقه بوده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس به واسطه اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی خود، در اوایل تیرماه، عاقبت محل اختفای ۴ نفر از متهمان این پرونده را در حوالی کهریزک شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۴ نفر را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

سرهنگ سلیمان آبادی در ادامه بیان کرد:با سرنخ‌های بدست آمده از بازجویی‌های فنی افراد دستگیر شده، ۶ نفر دیگر از متهمان دخیل در این پرونده در طول روز‌های گذشته شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، خاطر نشان کرد: در نهایت عصر روز پنجشنبه ۱۷ تیرماه، مأموران پلیس موفق شدند محل اختفای آخرین نفرات باقی مانده از این پرونده قدیمی که ۲ نفر از اوباش سابقه دار و اصلی در این نزاع بوده را در حوالی محله نعمت آباد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه هر ۱۲ متهم این پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند، تأکید کرد: از تمام توان خود استفاده می‌کنیم تا چنین هنجار شکنانی فرصت عرض اندام و ایجاد مزاحمت برای مردم را نداشته باشند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: