کد خبر: ۳۵۸۳۴۱
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
0
موسسه اعتباری ملل یکی از واسطه های مالی فعال در بازار ایران بوده که همواره علاوه بر فعالیت های تخصصی و متعارف بانکی، وزن قابل توجهی به مسوولیت های اجتماعی در تابع هدف خود داده است.

موسسه اعتباری ملل در قامت یک بانک حرکت می کند

 

به گزارش پول نیوز، امروز که اقتصاد ایران در معرض شوک های بیرونی و درونی که عمدتا بخش مالی و پولی اقتصاد را نشانه می گیرند، قرار دارد، نهاد های واسطه ای پولی و مالی نقش حائز اهمیتی را در تاب آوری اقتصاد و حرکت رو به جلوی آن ایفا می کنند.

 

موسسات مالی و پولی که یکی از پایه های مهم اقتصاد هر کشور به شمار می آیند هم در وجه ثبات اقتصادی نقش می آفرینند هم رشد اقتصادی را تحت تاثیر قرار می دهند. بنابراین هر چه بازار پول از جمله موسسات فعال در آن مستحکم تر و مدرن تر بوده، اقتصاد مجال بیشتری برای حرکت صعودی دارد.

 

موسسه اعتباری ملل یکی از واسطه های مالی فعال در بازار ایران بوده که همواره علاوه بر فعالیت های تخصصی و متعارف بانکی، وزن قابل توجهی به مسوولیت های اجتماعی در تابع هدف خود داده است. از ابتدای فعالیت این موسسه در سال 1366 تا کنون همواره علاوه بر رضایت مشتریان و ارائه خدمات نوین به مشتریان، مسوولیت های اجتماعی مانند گسترش روحیه ی تعاون و همکاری، تقویت اشتغال جوانان و مشکلات معیشتی آن ها، تامین مالی بخش تولید اقتصاد به منظور کمک به شکوفایی اقتصادی و کمک به حفظ ثبات اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است. افزون بر این، این موسسه در کنار حفظ و تمرکز روی اصول بانکداری اسلامی، سعی داشته دامنه فعالیت خود را به فراتر از مرزها گسترش دهد تا با مقیاس بزرگتری به اقتصاد و شهروندان خدمات ارزنده ارائه دهد.

 

این موسسه اعتباری قدیمی کشور با مدیریت هدفمند و سرمایه گذاری در پروژه های سود ساز توانسته با قدرت به کار خود ادامه دهد.

 

عملکرد مرداد ماه سال جاری این موسسه نیز موید همین امر است.موسسه ملل در مرداد 1400 بالغ بر 232 میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده که در پی ان 21 هزار 327 میلیارد ریال درآمد کسب کرده است.

 

این در حالی است که در سال 99 تنها 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات داده بود که در مجموع 18 هزار میلیارد ریال درآمد داشته است.

 

همچنین موسسه ملل تنها موسسه اعتباری است که مجوز خرید و فروش ارز و نیز عضویت در بازار بین بانکی ارز تهران به‌منظور انجام معاملات ارزی با بانک مرکزی و اجازه تاسیس صرافی را گرفته است.

 

با توجه به این موارد شاید ملل در نام اعتباری باشد اما در قامت یک بانک کامل حرکت رو به جلو دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: