April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۱۰۵۷
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
0
فرمانده انتظامی شهرستان کرج خبر داد: فردی که با تهدید سلاح گرم یکی از شهروندان را وادار به برداشت پول از بانک کرده بود، با هوشیاری شهروند و سرعت عمل پلیس دستگیر شد.
حمله سارق مسلح به بانک در کرج
سرهنگ علی قاسم پور با اعلام این خبر بیان داشت: در پی تماس یکی از شعبات بانک‌ی شهر کرج با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام حضور یک سارق مسلح در داخل بانک، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران پلیس به بانک مورد نظر اعزام شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: ماموران به محض حضور در بانک در یک اقدام ضربتی فرد مظنون را دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه سلاح کمری کشف کردند.

هوشیاری شهروند کرجی، سارق مسلح را گرفتار کرد
فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که متهم در تهران به عنوان مسافر سوار خودرو یکی از شهروندان شده و بعد از طی مسافتی با تهدید سلاح از راننده تقاضای پول می‌کند؛ که راننده با هوشیاری نامبرده را برای تحویل مبلغ به بانک هدایت و با زیرکی از طریق کاغذ یاداشتی سارق بودن همراهش را به متصدی باجه اعلام می‌کند که کارمند بانک نیز بلافاصله با پلیس تماس و دقایقی بعد متهم دستگیر می‌شود.

سرهنگ قاسم پور در پایان با بیان اینکه زیرکی شهروند و سرعت عمل پلیس این متهم را روانه زندان کرد، خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

منبع: رکنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: