April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۲۹۶۵
۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
0
نماینده تهران در مجلس گفت: با پیگیری‌هایی که شخص آقای رئیسی نسبت به مصوبات سفرهای استانی دارد، تا به حال گزارش‌های خوبی به ما در مورد این مصوبات به ما رسیده است.
گزارش‌های خوبی از پیگیری‌های رئیس‌جمهور درباره مصوبات سفرهای استانی رسیده است
زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر‌های استانی رئیس جمهور گفت: سفر‌های استانی رئیس جمهور برکات زیادی دارد و موجبات امیدواری مردم را فراهم می‌کند و نفس بین مردم بودن و حضور در کنار مردم و دیدن مشکلات آن‌ها بسیار مثبت و راهگشا است.

وی افزود: آنچه که مهم است این است که در سفر‌های استانی رئیس جمهور باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام شود تا بعد از انجام سفر‌های استانی مشکلاتی که از نزدیک مشاهده و لمس شده به ویژه در بحث پروژه‌های نیمه تمام که به حال خود رها شده، به سرانجام برسد و کارگروهی مسئولیت پیگیری این مسائل را برعهده داشته باشند تا مردم ثمره حضور رئیس جمهور در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف را لمس کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کار باید به گونه‌ای باشد که مردم پس از سفر رئیس جمهور به هر استان این موضوع را لمس کنند و ببینند مشکلاتشان در حال رفع شدن است و سفر رئیس جمهور نتیجه مثبتی را برای مردم به همراه داشته است.

لاجوردی خاطرنشان کرد: البته با پیگیری‌هایی که شخص آقای رئیسی دارد، تا به حال گزارشات خوبی به ما در مورد پیگیری‌های انجام شده به ما رسیده، اما متأسفانه حجم کار‌های بر زمین مانده و پروژه‌های نیمه تمام آنقدر زیاد است که در یک زمان کوتاه نمی‌توان همه آن‌ها آماده شود و به سروسامان برسد.

وی افزود: همانطور که گفتم نفس حضور رئیس جمهور در بین مردم بسیار خوب است و مردم را امیدوار می‌کند و امیدواریم این حرکت ادامه پیدا کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته کار‌هایی که باید به شکل ستادی انجام شود، به ویژه در بحث عزل و نصب‌ها باید به جد مورد پیگیری قرار گیرد.

لاجوردی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دولت سیزدهم بیش از دو ماه است که مستقر شده، اما هنوز در بعضی از پست‌ها و معاونت‌ها و یا مدیران میانی همچنان می‌بینیم که نیرو‌هایی حضور دارند که کار آن‌ها رضایتمندی آن‌ها را به دنبال نداشته و این مدیران حتما باید تغییر کنند تا تصمیماتی که اتخاذ می‌شود به خوبی دنبال شود و به نتیجه برسد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: