کد خبر: ۳۶۳۳۶۷
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
0
فرمانده انتظامی آبادان گفت: عاملان تیراندازی به کارکنان فاز۲ پالایشگاه آبادان که به زخمی شدن یکی از آنان منجر شد دستگیر شدند.
عاملان تیراندازی به کارکنان فاز ۲ پالایشگاه آبادان دستگیر شدند
 
سرهنگ حسین زلقی سه‌شنبه افزود: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح یکی از کارکنان شرکت فاز ۲ پالایشگاه در منطقه امیرکبیر آبادان که توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو انجام شد، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی از همان دقایق اولیه با حضور در صحنه تحقیقات را آغاز نمودند که با رصد اطلاعاتی موفق شدند، عاملان تیراندازی که ۲ نفر بودند را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: پس از هماهنگی قضایی، در یک عملیات ضربتی هر ۲ نفر دستگیر و خودروی ساینا بکار رفته در صحنه تیراندازی نیز کشف شد.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه متهمان در بازجویی علت تیراندازی را اختلاف قبلی با مسئولان شرکت مربوطه عنوان داشتند گفت: امنیت شهروندان آبادانی خط قرمز نیروی انتظامی است و پلیس با فرد یا افرادی که بخواهند امنیت شهروندان را به مخاطره بیاندازند به شدت برخورد می‌کند.

وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده با قرار موقت راهی زندان شدند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: