April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۷۱۰۳
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
0
خبر خوب خزانه داری کل وزارت امور اقتصادی و دارایی برای فرهنگیان. پاداش پایان خدمت فرهنگیان واریز شد.
جزئیات واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان
خزانه داری کل وزارت امور اقتصادی و دارایی از واریز پاداش پایان خدمت ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها توسط خزانه داری کل کشور به حساب ذینفعان نهایی خبر داد.

خزانه داری کل وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: پاداش پایان خدمت ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها علیرغم مشکلات منابع به صورت کامل و بر اساس درخواست وجه‌های ارسالی وزارت آموزش وپرورش توسط خزانه داری کل کشور به حساب ذینعان نهایی (بازنشستگان) واریز گردید.


هشدار خزانه‌داری به فرهنگیان

خزانه داری کل وزارت امور اقتصادی و دارایی همچنین طی اطلاعیه‌ای از اقدام افرادی سود جو خبر داد که به عناوین مختلف با افراد تماس گرفته و به منظور تحویل جایزه، شماره کارت مجازی خزانه داری کل کشور را اعلام می‌کنند.

خزانه داری کل وزارت اضافه کرد: شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۶۲۵۶۲۸۵ خزانه که بابت واریز وجوه رد مظالم افتتاح گردیده توسط افرادی سودجو به عناوین مختلف اعم از برنده شدن در بانک و یا موارد مشابه به افراد معرفی می‌شود. این اطلاعیه می‌افزاید: ضمن اینکه هموطنان گرامی مراقب باشند که فریب این نوع وعده‌های سودجویان را نخورند، به اطلاع می‌رساند وجوه واریز شده به حساب فوق پس از طی تشریفات قانونی و با حکم دادگاه به حساب افراد مالباخته مسترد خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: