April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تیشرت تبلیغاتی چه مزایایی دارد؟

یکی از شکل های مرسوم و موثر در تبلیغات کسب و کارها حتی آنهایی که برای توسعه کسب و کار خود هزینه تبلیغاتی کمی را در نظر گرفته اند، هدایای تبلیغاتی بخصوص نوع محبوب و مقرون به صرفه اش یعنی تیشرت تبلیغاتی است. تیشرت تبلیغاتی از جمله البسه محبوبی است که قطعا هر یک از ما تعدادی از آن را در کمد لباسمان داریم و بیشتر در فصل های گرم و معتدل سال از آنها استفاده می کنیم و شاید به خاطر همین محبوبیت و مخاطبان بسیارش یا شاید هم بخاطر سادگی و راحتی تولید و... به دنیای صنعت تبلیغات هم راه یافته و امروز تیشرت تبلیغاتی را به یک هدیه تبلیغاتی کارآمد تبدیل کرده است. این هدیه تبلیغاتی کارآمد مزایای بسیاری هم دارد که آنها را در چند دسته تقسیم کرده ایم که عبارتند از:تیشرت تبلیغاتی تولیدی تهران1-نقش رسانه تبلیغات محیطی متحرک را دارد

به ازای هر تیشرت تبلیغاتی که به مخاطبانتان هدیه می دهید به مثابه یک تابلو یا بیلبورد تبلیغاتی متحرک خواهد بود که با هر تردد، تبلیغات درج شده بر رویش در معرض دید عموم قرار می گیرد. و از آنجاییکه یک کالای پوشیدنی مورد نیاز و محبوب است هم طرح و شکل و رنگش و هم تبلیغات چاپ شده بر رویش بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

2-بسیارکاربردی هستند

کاربرد و خاصیت برخی از هدایای تبلیغاتی به گونه ای است که همیشه قابل استفاده نیستند یا فقط به وقت استفاده، تبلیغات روی آنها در معرض دید قرار می گیرد مثلا یک فندک تبلیغاتی را در نظر بگیرید یا حتی خودکار تبلیغاتی که تا مورد استفاده اش پیش نیاید از جیب شلوار یا کت شما برای استفاده بیرون نمی آید و یا اینکه کلا موارد استفاده کمی دارد. ولی تیشرت تبلیغاتی اوضاعش کلا فرق می کند و در زندگی روزمره بسیار کاربردی است، چون نوعی البسه مورد نیاز پوشیدنی محسوب می شود و همیشه می تواند در بیرون یا حتی منزل مورد استفاده قرار بگیرد لذا تبلیغات روی آن همواره در معرض دید عموم قرار می گیرد.

3-تولید سریع و آسان

شاید به جهت ساختار ساده طراحی تیشرت یا گسترش تکنولوژی های روز افزون تولید آن باشد که سبب شده تا تیشرت تبدیل به محصولی زود تولید شود که البته این در صورتی است که طرح خود را آماده داشته باشید یا از طرح های آماده استفاده کنید و نکته دیگر اینکه سفارش عجله ای شما را هم یک مرکز تولید تیشرت تبلیغاتی بپذیرد که در این صورت حتی ممکن است در طول یکی دو  شبانه روز سفارش شما آماده شود.

4-دوام و ماندگاری

تیشرت های تبلیغاتی بر خلاف برخی از هدایای تبلیغاتی چون سالنامه به محض تمام شدن سال یا دفترچه یادداشت به محض تمام شدن برگه هایش، استفاده و عمر تبلیغاتی خود را هم از دست می دهند اما تیشرت تبلیغاتی برای سالها دوام و ماندگاری دارد و حتی با شسته شدن و پوشیدن به دفعات و... به نسبت اغلب هدایای تبلیغاتی از عمر و ماندگاری بالایی هم برخوردار است.

5-فضای مناسبی برای تبلیغات دارد

تیشرت های تبلیغاتی به واسطه شکل و طرحی که دارند همچون یک بوم و تابلوی نقاشی در قسمت جلو و پشت، فضای نسبتا بزرگی را برای درج تبلیغات به شما اختصاص می دهند لذا می توانید با توجه به فضای خوبی که وجود دارد هر طرح و لوگو یا پیام تبلیغی خود را به سهولت بر روی تیشرت تبلیغاتی چاپ کنید. حتی بر روی جیب یا آستین آن هم می شود تبلیغات کرد.

6-از تنوع زیادی برخوردار است

معمولا در تولید تیشرت های تبلیغاتی از انواع پارچه ها و طرح ها استفاده می شود که این موضوع خود به خود به ایجاد انواع آن منتهی می شود لذا صاحبان کسب و کارها می توانند بسته به طرح و لوگوی تبلیغاتی خود یا متناسب با فعالیتشان یا مخاطبانشان دست به انتخاب تیشرت بزنند. تنوع زیاد باعث می شود سلیقه های زیادی به تیشرت محبوب خود دست پیدا کنند.

7-مخاطبان بسیاری دارد و پوشاک محبوبی است

تیشرت جزو آن دسته از پوشاکی است که در بین همه اقشار جامعه و سنین مختلف از دکتر گرفته تا کارگر یا از کودک گرفته تا سالخورده مورد استفاده قرار می گیرد و طرفدار دارد. محبوبیت آن هم از اینجا پیداست که اگر به کمد لباس هر کسی سر بزنیم محال است چند تا تیشرت پیدا نکنیم لذا این مخاطبان بسیار و محبوبیت فوق العاده سبب می شود که پای تبلیغات هم به آن باز شود و بخواهد با تولید هدایای تبلیغاتی چون تیشرت تبلیغاتی که محبوب عموم مردم است جایی در ذهن و قلوب آنها باز کند.

8-حس همکاری را تقویت می کند

تیشرت تبلیغاتی حتی می تواند لباس فرم و کار یک موسسه یا مجموعه کاری باشد که در این صورت تبلیغات خود آن موسسه یا مجموعه بر رویش درج می شود و در معرض دید ارباب رجوع هم قرار می گیرد. اینکه همه کارکنان یک مجموعه لباسی همشکل و یک دست به تن می کنند و در کنار هم کار می کنند به لحاظ روانی حس آرامش بخشی ایجاد می کند و اطمینان می بخشد و به روحیه حس همکاری می افزاید.

9-باعث افزایش حس وفاداری به برند می شود

در دنیای حساب و کتاب امروز و چرتکه انداختن های آن هیچکس را پیدا نخواهید کرد که با گرفتن یک هدیه تبلیغاتی رایگان خوشحال نشود و قدردان شما نباشد حال چه رسد به اینکه آن هدیه تبلیغاتی یک کالای محبوب چون تیشرت تبلیغاتی باشد که البته هرچه مرغوب تر و با کیفیت تر باشد به برندینگ و تبلیغ کسب و کار شما و وفاداری مخاطبانتان در قبال این لطف شما خواهد افزود.

10-قیمت مناسب و مقرون به صرفه

از مواد و متریال های بسیار گسترده ای در تولید تیشرت تبلیغاتی استفاده می شود و امکان چاپ و طراحی تبلیغات بر روی آن هم بسیار وسیع است لذا متنوع بودن این دو فاکتور باعث می شود که قیمت های متفاوتی هم از ارزان تا گران شکل بگیرد که معمولا کسب و کارهای کوچک را قادر خواهد ساخت تا بتوانند با در نظر گرفتن کیفیت حداقلی استانداردها، انتخابی مناسب و مقرون به صرفه داشته و برای سفارش تیشرت تبلیغاتی خود اقدام نمایند. لذا در این راستا مجموعه افرنگ جامه به عنوان مرجعی تخصصی و شناخته شده در تولید تیشرت های تبلیغاتی، اقدام به عرضه گسترده انواع و اقسام تیشرت تبلیغاتی در سایت خود کرده است که مناسب بودجه هر کسب و کاری است.

تیشرت تبلیغاتی تولیدی تهران

سفارش تیشرت تبلیغاتی

تجربه ثابت کرده که خریدهای با عجله و بدون برنامه ریزی از قبل یا عدم شناخت کافی از آنچه که قرار است بخریم یا خرید از واسطه ها سبب می شود نتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم و خرید مقرون به صرفه ای کنیم. حال اگر این خرید از نوع البسه باشد و قرار هم باشد که جنبه تبلیغاتی پیدا کند که دیگر کار سخت تر هم می شود. اصولا لباس تبلیغاتی که اینجا منظور ما تیشرت تبلیغاتی است البسه محبوبی به شمار می آید که این روزها بیشتر از گذشته مورد توجه کسب و کارها قرار گرفته و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی محبوب به مخاطبان اهداء می شود. همچنین چون تیشرت تبلیغاتی بخشی از پوشش ظاهری می شود، لزوم توجه به فاکتورهای زیبایی شناسی و طرح و جنس آن که دارای صرفه اقتصادی و تبلیغاتی هم باشد اهمیت یافته و به سفارش هوشمندانه آن تاکید می ورزد.

در سفارش تیشرت تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

اول از همه اینکه وقت بگذارید و تولید کننده اصلی را بیابید تا با حذف واسطه ها به محصولی ارزانتر و در عین حال اصلی و با کیفیت دسترسی یابید، سپس مخاطبتان را بشناسید تا بر اساس آن اقدام به چاپ تبلیغات بر روی لباس بکنید مثلا یک مخاطب عادی به ندرت یک تیشرت دارای تبلیغات بزرگ و شلوغ را به تن خواهد کرد ولی پرسنل و کارکنان یک فروشگاه یا مجموعه خدماتی از پوشیدن آن که مزین به تبلیغات محل کارشان هم شده باشد حداقل در تایم کاری استقبال خواهند کرد ضمن اینکه تا حدودی در بحث قیمتی آن هم موثر است و هرچه چاپ و طرح کمتر باشد هزینه کمتر می شود. همچنین لزوم توجه به سایزبندی که اگر قرار است در یک مراسم عمومی تیشرت تبلیغاتی اهدا شود معقولانه این است که بیشترین سایز مدیوم باشد که اندازه تن طیف وسیعی گردد و بلا استفاده نماند.

تیشرت تبلیغاتی تولیدی تهران

مخاطبان تیشرت تبلیغاتی چه کسانی هستند؟

مخاطب تیشرت تبلیغاتی هر کسی می تواند باشد مثلا در یک برنامه پیاده روی عمومی ممکن است صاحبان برخی کسب و کارهای ورزشی یا سلامتی و ... بخواهند در طول یک پیاده روی اقدام به اهداء تیشرت تبلیغاتی کنند یا یک شرکت و اداره یا فروشگاه برای پرسنل و کارکنان خود اقدام به تهیه و اهداء تیشرت تبلیغاتی کند و مواردی که برای عرضه و اهداء به طیف خاصی از مردم چون تعمیرکاران و فنی کارها و... توسط برخی صنایع و کسب و کارهای مرتبط تولید می شود. در هر صورت هر کدام که باشد می بایست متناسب با نوع مخاطب ومحل کار و فعالیتش باشد و سفارش تیشرت بر مبنای آن صورت گیرد که قطعا تیشرت تبلیغاتی کارکنان یک شرکت خدماتی با تیشرت تبلیغاتی کارمندان اداری یک شرکت یا آنهایی که برای اهدا به عموم مردم سفارش داده می شود متفاوت خواهد بود.

تیشرت تبلیغاتی را از چه جاهایی سفارش بدهیم؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم حذف واسطه ها تاثیر مستقیمی بر قیمت تمام شده و اطمینان بیشتر از اصالت و کیفیت تیشرت تبلیغاتی می دهد لذا همواره از جاهای معتبر و دست اول که واسطه نباشند و به عنوان مراکز فروش هدایای تبلیغاتی شناخته می شوند خرید کنید. افرنگ جامه یکی از این مراکز بدون واسطه برای سفارش تی شری تبلیغاتی می باشد که با استفاده از بهترین پارچه های تولیدی داخل کشور و بعضا پارچه های مرغوب وارداتی، بهترین انواع این هدیه تبلیغاتی محبوب را عرضه می کند.

خرید تیشرت تبلیغاتی به چه تعداد است؟

ممکن است هر یک از مراکز عرضه هدایای تبلیغاتی با محدودیت هایی در تیراژ یک محصول مثل تیشرت تبلیغاتی مواجه باشند و حداقل تیراژ آنها به کمتر از 1000 یا 500 عدد نرسد ولی برخی از این مراکز چون افرنگ جامه به جهت توسعه تبلیغات کسب و کارها و برخورداری حداکثری مشاغل از این هدیه تبلیغاتی محبوب که تیشرت تبلیغاتی است اقدام به عرضه آن با تیراژ حتی 150 عدد هم می کند. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که هر چه تیراژ بالاتر باشد یک سری مزایای قیمتی و خدمات رایگان هم عرضه می شود.

قیمت تیشرت تبلیغاتی چقدر است؟

اگر دوام و ماندگاری تیشرت تبلیغاتی را تقسیم بر هزینه های صرف شده اش کنید به قیمت های مناسبی می رسید و تیشرت تبلیغاتی را حتما جزو برنامه های تبلیغاتی خود قرار می دهید. ضمن اینکه به جهت گستردگی انواع و اقسام پارچه که با جنس های متفاوتی از ارزان تا گران تولید می شود، این امکان را فراهم می کند تا اغلب کسب و کارها توان تبلیغات از طریق تیشرت تبلیغاتی را بیابند. در این راستا افرنگ جامه با تولید و ارائه بهترین تیشرت های تبلیغاتی با قیمت های مناسب و واقعا رقابتی برای همه طیف کسب و کاری تیشرت تبلیغاتی عرضه می کند.

 

فروشگاه هدیه تبلیغاتی گیفتو تولید کننده انواع تیشرت تبلیغاتی

www.gifto.biz

02163429000 - 02166563007 - 02166593659 - 02166593660 - 02166593661

شماره واتساپ و تلگرام شرکت هدیه تبلیغاتی گیفتو 09021012930

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: