کد خبر: ۳۶۸۱۲۷
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
0

سفر به مشهد و زیارت حرم مطهر فصل و زمان خاصی نمی شناسد. حتی نیازی به آمار نیست و تنها با یک تجربه ساده درمی یابید که نه تنها مردم از تمام نقاط ایران بلکه از بسیاری از کشورهای دیگر مشتاقانه به زیارت حرم مطهر امام رضا می آیند. از آنجایی که یک هتل خوب باید نزدیک به حرم باشد، قصد داریم چند هتل مشهد برتر نزدیک حرم را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در سفر به مشهد، بهترین اقامتگاه و هتل و هتل آپارتمان مشهد را انتخاب کنید.

هتل مدینه الرضا مشهد

اولین هتلی که قصد معرفی آن را داریم، هتل مدینه الرضا است. این هتل که نزدیکترین هتل به حرم مطهر می باشد نیز جزو هتل های 5 ستاره بوده و مجهز به امکانات متفاوتی برای پذیرایی از مهمانانی است که آن را برای اقامت انتخاب می کنند.

فاصله تا حرم مطهر فقط 2 دقیقه است و به همین دلیل مسافران زیادی آن را برای اقامت انتخاب می کنند. معماری این هتل برگرفته از سنت و شیوه های قدیمی است و تمامی تجهیزات رفاهی در اتاق ها مهیا شده است. اتاق های این هتل به تفکیک استاندارد، خاص، اقتصادی و لوکس می باشد. این اتاق ها مجهز به یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی اختصاصی، تلفن و بسیاری از امکانات دیگر هستند.

خدمات مختلف این هتل؛ بوفه ناهار و شام، رستوران مدرن، رستوران سنتی، ورزش های آبی و مجموعه تفریحی مردانه و زنانه، اتاق بازی برای کودکان، کتابخانه، اینترنت در لابی، ترانسفر رایگان، سالن بدنسازی در این هتل می باشد.

 

آدرس: استان رضوی، مشهد، ابتدای خیابان شیرازی

هتل اترک مشهد یکی از هتل های چهار ستاره مشهد مقدس می باشد. این هتل گزینه بسیار عالی برای رزرو هتل در مشهد می باشد.

این هتل به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین هتل های نزدیک حرم شناخته می شود که خدمات بسیار خوبی را به مهمانان ارائه می دهد. این هتل در سال 1358 به عنوان یک هتل 4 ستاره در مشهد تاسیس شد.

فاصله تا حرم فقط حدود 300 متر است و فاصله بسیار اندکی تا حرم مطهر دارد و یکی از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم مطهر می باشد. اتاق های این هتل بسیار لوکس و خوش طراحی هستند.

هتل جواد چهار ستاره

این یکی از هتل های جدید و بسیار راحت شهر و بسیار نزدیک به حرم مطهر بدون شک است. این هتل 4 ستاره تنها 5 دقیقه پیاده تا حرم فاصله دارد. تمامی اتاق های این هتل بسیار تمیز و لوکس طراحی شده اند.

این هتل مجهز به؛ تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی گرمایشی، اینترنت پرسرعت، تلویزیون و بسیاری خدمات دیگر مانند; لابی، پارکینگ، مرکز خرید، رستوران، کافی شاپ، سونا و جکوزی می باشد.

آدرس: استان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا، نبش خیابان پلاک 3

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

به تعداد ستاره های این هتل فکر نکنید. چون امکانات بسیار متنوعی دارد و یکی از بهترین هتل مشهد نزدیک حرم مطهر مشهد است. تنها حدود 7 دقیقه پیاده روی تا آنجا خواهید داشت. ساختمان کاملا نوساز و مدرن با 8 طبقه و 332 اتاق و سوئیت و اکثر واحد ها دارای اتاق خواب و بصورت آپارتمانی می باشد.

این در حالی است که این هتل آپارتمان در مجاورت یکی از محبوب ترین مراکز خرید شهر قرار دارد.

در اینجا برخی از خدمات و امکانات این هتل آپارتمان بیان شده است؛

لابی، رستوران مدرن، پارکینگ با ظرفیت 1000 ماشین، اینترنت پرسرعت در لابی و اتاق ها، سرویس اتاق، تلویزیون، چای ساز، صندوق امانات، مبلمان و وسایل خواب.

آدرس: استان رضوی، مشهد، خیابان نواب صفوی، جنب مرکز خرید آرمان

 

هتل آپارتمان بشری مشهد یک اقامتگاه مجلل و شیک

این هتل فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر دارد و دقیقا روبروی باب الجواد واقع شده است. فاصله کمتر از 5 دقیقه به شما این شانس را می دهد که هر طور که می خواهید در حرم مطهر باشید.

خدمات مختلف این هتل شامل؛

آسانسور، رمپ، کافی شاپ، تلویزیون در لابی، سرویس اتاق، روزنامه ، رستوران ایرانی، خدمات تور، اینترنت رایگان با حجم نامحدود، سالن پذیرایی، اتاق چمدان

آدرس: استان رضوی، مشهد، خیابان خسروی، کوچه سرشور، نبش سرشور پلاک 5

هتل درویشی مشهد هتل 5 ستاره مشهد

یکی از هتل های 5 ستاره مشهد است که در نزدیکی حرم قرار دارد. فاصله تا حرم فقط 1.4 کیلومتر یا می توان گفت حدود 10 دقیقه پیاده روی تا آنجاست. ساختمان هتل درویشی مشهد در 20 طبقه طراحی شده است که یکی از بلندترین ساختمان های نه تنها در مشهد بلکه در شرق کشور است. این هتل حتی مجهز به یک مجموعه ورزشی آبی بزرگ است که به دلیل خدمات عالی یکی از بهترین های شهر است. امکانات مختلف این هتل شامل؛

مجموعه آبی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، ترانسفر رایگان، پشتیبانی مهمان، اتاق سیگار، کافی نت، مرکز خرید، سالن های پذیرایی، سالن عروسی

آدرس هتل درویشی مشهد: استان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا، بین خیابان 24 و 26

هتل آپارتمان پرهام مشهد

هتل آپارتمان پرهام  مشهد یکی از اقتصادی ترین هتل های مشهد است که در واقع به حرم مطهر بسیار نزدیک است.

این هتل تا باب الجواد تنها 6 دقیقه رانندگی و تا پایانه ها و ایستگاه قطار مشهد 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

در ادامه به برخی از امکانات این هتل اشاره می کنیم.

آسانسور، اینترنت در لابی ، روزنامه، فضای سبز، صندوق امانات

آدرس: استان رضوی، مشهد، خیابان آخوند خراسانی، نبش آخوند خراسانی پلاک 25

برچسب ها: هتل ، مشهد ، گالیور ، رزرو هتل ، مجلل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: