کد خبر: ۳۶۹۶۲۳
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
0
دکتر بهزاد شیری مدیر‌عامل پست‌بانک‌ایران با تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) به همه زنان و مادران غرور‌آفرین سرزمین‌مان و همچنین بانوان همکار در خانواده بزرگ پست‌بانک‌ایران، پیامی به همین مناسبت صادر کرد.
پیام تبریک دکتربهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)
دکتر بهزاد شیری مدیر‌عامل پست‌بانک‌ایران با تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) به همه زنان و مادران غرور‌آفرین سرزمین‌مان و همچنین بانوان همکار در خانواده بزرگ پست‌بانک‌ایران، پیامی به همین مناسبت صادر کرد.

متن پیام تبریک دکترشیری بدین شرح است:

“ما تو را چشمه کوثر دادیم (الکوثرآیه۱) “

زنان در درازای تاریخ همواره سرنوشت‌ساز بشریت بوده‌اند و حضورشان درخششی از الطاف الهی بوده که زمین را فرا گرفته است. اینک در آستانه سالروز ولادت دخت نبی، عَذرای صدیقه، حضرت فاطمه زهرا (س)، اسوه شکیبایی، بر خود می‌بالیم که پیروان بانویی هستیم که طلعت سیره‌ی نبوی‌اش سرمشق زنان آزاد و سلحشور دو عالم است.

ضمن تبریک و تهنیت به همه زنان و مادران غرور‌آفرین سرزمین‌مان و همچنین به بانوان همکار در خانواده بزرگ پست‌بانک‌ایران، سعادت و سربلندی همگان را از خداوند متعال خواستاریم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: