کد خبر: ۳۷۲۶۵۹
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
0
فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: عوامل تیراندازی روز گذشته یکی از خیابان‌های این شهرستان که منجر به مجروح شدن یک نفر شد، شناسایی شدند و عملیات دستگیری آنان آغاز شده است.
جزئیات تیراندازی خونین در ایرانشهر
سرهنگ حسن کیخا اظهار داشت: عوامل تیراندازی عصر امروز یکی از خیابان‌های این شهرستان که منجر به مجروح شدن یک نفر شد، شناسایی شدند و عملیات دستگیری آن‌ها آغاز شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: پس از حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد دو دستگاه خودرو ۴۰۵ به همراه چند سرنشین مقابل یک خودرو پژو پارس را مسدود کرده‌اند.

وی افزود: راننده خودرو پژو پارس پس از خروج خودرو خود و حین فرار توسط یکی از سرنشینان خودرو ۴۰۵ مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با یادآوری اینکه فرد مجروح به مرکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفته است، ادامه داد: با توجه به تحقیقات به عمل آمده و سرنخ‌های موجود در صحنه جرم و اظهارات شاکی، هویت مجرمین شناسایی شده است.

وی علت این حادثه را اختلافات قبلی این افراد اعلام و تصریح کرد: اقدامات لازم توسط پلیس برای دستگیری مجرمین در حال انجام است که نتیجه آن متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: