April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۲۷۴۱
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰
0
سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم جشن واگذاری سهام سرخابی‌ها گفت: پیش از این‌که مسئولیت بگیریم، همیشه درباره طریقه خصوصی‌سازی حرف می‌زدیم که مطلوب است تا مارا به اهدافی برساند. در عرصه پدیده‌ای ملی مثل دو باشگاه، معنای مردمی شدن تداعی و محقق می‌شود. این دو سرمایه ملی به دامن مالکین حقیقی‌شان برمی‌گردند.
وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها به مالکان حقیقی شان بازمی‌گردند
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با واگذاری سهام سرخابی‌ها به مالکان حقیقی‌شان باز‌می‌گردند.

سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم جشن واگذاری سهام سرخابی‌ها اظهار داشت: پیش از این‌که مسئولیت بگیریم، همیشه درباره طریقه خصوصی‌سازی حرف می‌زدیم که مطلوب است تا مارا به اهدافی برساند. در عرصه پدیده‌ای ملی مثل دو باشگاه، معنای مردمی شدن تداعی و محقق می‌شود. این دو سرمایه ملی به دامن مالکین حقیقی‌شان برمی‌گردند.

وی ادامه داد: خصوصی‌سازی را برای محدودیت‌هایی که تاکنون بر این باشگاه‌ها اعمال شده لازم داریم و امیدواریم این مسئله کوتاه شود. واگذاری مالکیت باشگاه‌ها ابزاری برای اصلاح ساختار فوتبال کشورمان در جهت بهره‌وری، شفافیت و حرفه‌ای شدن است.

وزیر اقتصاد و دارایی عنوان کرد: مقصد این‌هاست و این راه را طی می‌کنیم. در ۵ سال آینده شاهد ثمره اتفاقات این روز‌ها هستیم تا ساختار مدیریتی این دو باشگاه اصلاح شود. این واگذاری آن‌جا به هدف غایی خودش می‌رسد.

خاندوزی عنوان کرد: از جهت این که شاهد خروجی و برون‌داد اقتصادی ورزش باشیم، با این خصوصی‌سازی موافقیم. در ابتدای راه هستیم. امیدواریم این خواست بزرگ پس از ۱۵ اسفند هم با مدیریت وزیر ورزش تداوم یابد و اولین استثنای مبارک شکل بگیرد تا دیگر رهاسازی رخ ندهد. با یک فرایند پنج ساله دوران گذار مواجه هستیم و باید پس از این دوران با یک شکوفایی مواجه شویم. مستلزم این هستیم که این قدم مبارک ادامه یابد و شاهد به ثمر نشستن این میوه شیرین باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: