کد خبر: ۳۷۲۷۴۸
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
0
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزودن ۴۰۰ گیگ به پهنای باند اینترنت بین‌الملل کشور برای جبران قطعی فیبر در پی جنگ اوکراین خبر داد.
مشکل ارتباطی ظرفیت پهنای باند اینترنت بین الملل کشور حل شد
شرایط جنگ بین کشور‌های روسیه و اوکراین به نحوی گذشت که منجر به اختلالات زیرساختی در کشور اوکراین شد، به صورتی که این اختلال و قطعی در مسیر فیبرنوری ایران نیز ظرفیت پهنای باند کشور را تحت تأثیر قرار داد.

در روز شنبه (۱۴ اسفند)، «مهدی سالم»، مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعلام کرده بود که ۴۰۰ گیگ ظرفیت که از طریق شرکت روس تلکام و از مسیر کشور اوکراین تأمین می‌شود، قطع شده است و ظرفیت پهنای باند کشور با مشکل ارتباطی مواجه شده است.

با این حال سالم شب گذشته در توییتی در صفحه شخصی خود عنوان کرد که مشکل ارتباطی پهنای باند کشور در پی جنگ اوکراین و قطعی فیبر حل شده است.

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در توییت خود نوشت: «با تلاش و پیگیری همکارانم در شرکت ارتباطات زیرساخت، ۴۰۰ گیگ ظرفیت به پهنای باند اینترنت کشور اضافه شد. این میزان جهت جبران پهنای باند قطع شده در روز شنبه است.»

وی در انتهای اضافه کرد: «تست پایدار انجام شد و درحال حاضر قابل ستفاده است.»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: