April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۳۶۱۵
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۸
0
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: با مقایسه ایام نوروز سال گذشته با امسال به‌راحتی می‌توان تحول و تغییر پدید آمده در کشور به‌سوی شرایط مطلوب را احساس کرد؛ این گوشه‌ای از آثار انتخاب شما مردم است که در خرداد 1400 رقم زدید.
تحول پدید آمده در کشور گوشه‌ای از آثار انتخاب مردم در خرداد 1400 است
اسداله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی طی پیامی حلول سال نو را تبریک گفت.

متن پیام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به شرح ذیل است:

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهاریا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال.

سال ۱۴۰۱ با عطر میلاد مهدی موعود (عج) و منجی عالم بشریت وماه شعبان المکرم از مبارکی مضاعفی برای ملت مقاوم واسلامی ایران و جهان اسلام برخورداراست. این بهار مهدوی میتواند با عزم و اراده شما مردم عزیز آغازگر تحول و ریل گذاری جدید انقلاب اسلامی بسوی تمدن سازی نوین اسلامی باشد.

سال ۱۴۰۰ با تمام تلخی‌ها و شیرینی هایش گذشت و تجربیات و درس‌های آموزنده‌ای برای ملت و مسئولین داشت؛ بی شک نباید تلخی مشکلات اقتصادی و معیشت تنگ مردم حجابی برای نادیده گرفتن موفقیت‌ها و دستاورد‌های گرانسنگ انقلاب اسلامی گردد.

با مقایسه ایام نوروز سال گذشته با امسال براحتی می‌توان تحول و تغییر پدید آمده درکشور بسوی شرایط مطلوب را احساس کرد؛ این گوشه‌ای از آثار انتخاب شما مردم است که در خرداد ۱۴۰۰ رقم زدید.

غلبه دولت سیزدهم بر بسیاری از مشکلات کشور در این مدت کوتاه جز با فداکاری و مقاومت شما مردم صبور و نجیب امکان پذیر نبود؛ رهبری خردمندانه و حکیمانه‌ی مقام عظمای ولایت دشمنان را درعرصه بین المللی مغلوب و نقشه راه مسئولین در داخل را بگونه‌ای رقم زده است که رایحه‌ی امیدوآینده‌ی روشن وسرافرازانه را ملت ایران میتواند استشمام کند.

امسال در ساعت تحویل سال ملت ایران توانست بعد از چندسال دغدغه‌ی کرونا با حضور میلیونی در اماکن مذهبی بویژه حرم مطهر امام هشتم ع یکی از پایه‌های رفع تنگی معیشت را که یاد و ذکر خداست تقویت کند تا دولتمردان تازه نفس با الهام از رهنمود‌های رهبری و درایت و برنامه ریزی درست در مدیریت اقتصادی کشور در تقویت و رونق تولید و دانش بنیان کردن آن اقدام و عزت و کرامت مردم را پاسداری نمایند.

سال نکوی دولت سیزدهم را میتوان از بهارش پیش بینی کرد بهاری که با واکسیناسیون مردم در برابرکرونا وخنثی کردن تحریم‌های آمریکا و تامین نیاز‌های استراتژیک و حفظ منافع ملی و خطوط قرمز در مذاکرات برجامی و گسترش صادرات و روابط با کشور‌های همسایه و اخذ بدهی انگلیس؛ و پرتاب ماهواره به مدارزمین و پرداخت یارانه و بدهی‌های دولت قبلی به اقشار مختلف در پایان سال وپاسخ قاطع به جنایات اسرائیل؛ نمونه‌های آنست.

راهبرد‌های رهبرمعظم انقلاب اسلامی درزمینه حفظ عناصرده گانه‌ی قوت و قدرت ملی و پاسداری از استحکام نظام با انجام وظایف قانونی قوای سه گانه و دیگر نهاد‌های حاکمیتی باید سرلوحه برنامه همه بوده و تخطی از آن را مجاز ندانیم.

نقشه راه مقام معظم رهبری برای رونق تولید و اقتصاد راهگشای دولت‌ها وحل اساسی مشکلات مردم بوده وضروریست دولت سیزدهم برای شعار امسال معظم له برنامه‌ی اجرائی تهیه ونگذارد در حد شعار باقی بماند.

خوشبختانه در این چند سال موانع تولید با همت دستگاه قضائی ودولت‌ها کاهش وبستر جهش برای آن با باز شدن باب صادرات به کشور‌های همسایه فراهم شده است و اینک باید با دانش بنیان کردن آن ضمن اشتغال آفرینی برای جوانان کشور برکیفیت تولید برای رقابت در بازار داخلی و خارجی افزود.

حزب موتلفه اسلامی اطمینان دارد با این فرمان رهبری و دولت محترم؛ سال ۱۴۰۱ سالی همراه با موفقیت و رشد اقتصادی و کاهش مشکلات مردم خواهد بود. ولی تداوم و تحکیم این روند را مستلزم بهره گیری از ظرفیت عظیم نخبه گان و دلسوزان بویژه جوانان اندیشمند و با تجربه ومعاضدت احزاب و تشکل‌های وفادار به انقلاب و رهبری توسط دولت محترم میداند.

امید است با فارغ شدن دولت محترم از مشکلات اولیه دوران انتقال وتغییر مدیریت‌های میانی با عناصر انقلابی؛ شاهد ارتباط و تعامل روز افزون دولت با جریان‌های حامی وهمراه دولت انقلابی درمسیر تحقق رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب و مطالبات بحق مردم باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: